Gå til innhold

Jeg vil ha livet mitt tilbake!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Før var jeg lykkelig og livsglad. Verdens herligste lille unge og en super samboer i tillegg til en jobb jeg trivdes i og kjekke kollegaer. Hverdagen var god og jeg trivdes med livet.

Dette holdt helt til vi fant ut at vi trengte større plass og hadde lyst å selge leiligheten vår til fordel for en enebolig. Vi gikk i banken for å forhøre oss om lån,men de ville ikke gi oss nok lån til enebolig pga at jeg kun hadde en 50% stilling og tjente for lite. Drømmen om enebolig var stor og jeg var villig til å gi opp den gode og trygge jobben min. Fikk meg raskt en 100% stilling med grei lønn,men jeg klarer bare ikke å trives :-( Verken med kollegaer eller arb.oppgaver. Dette sliter meg ut og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er nå avhengig av 100% stilling og kan ikke gå tilbake til gamle jobben da det ikke er mulig å få full stilling der. Vi har fått lån utfra nåværende stilling og jeg kan heller ikke få "hvilken som helst" annen jobb hfller siden mange er dårligere betalt. Jeg er rett og slett nødj til å ha denne jobben,og jeg gruer meg til hver dag på jobb. Helt fælt. Går ut over familien min dette. Hadde vi vært smartere og venta med å kjøpe hus til jeg så om jeg ville trives i ny jobb,men neida...! Årh,plager livet av meg dette. Hva gjør jeg?? Gråter meg i søvn hver kveld. Har aldri hatt noen problem med tidligere arb.plasser så var sikker på at jeg ville trives her også. Men møter hver dag mine kollegaer som ikke vil involvere meg og som prater forbi meg. Og jeg er sosial og blid og pleier å gå godt overens med folk flest. Bare ikke her! Hjelp! Har pint meg gjennom 3 uker i denne jobben nå.

Håper noen orka å lese gjennom innlegget mitt.

 

Hilsen ei som ikke klarer å sove.

 

Anonym poster: b66af2f0b87232a3d36fad574cfc11f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem herifra også :-)

 

Har du skiftet jobb før? Eller flyttet ny til en ny skole e.l.?

 

Det tar lenger tid enn tre uker å komme inni et nytt miljø... så det kan fint bedre seg :-)

 

Vær deg selv og fokuser på å gjøre en god jobb.

 

Det er jo også en stor overgang å jobbe 100% vil jeg tro!?

 

Tidsklemma ødelegger ihvertfall mye god stemning her i huset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...