Gå til innhold

dumt spm men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Napper frisører øyenbryn??? Eller må man på hudpleiesalong? Og hva koster d? Jeg får det ikke noe fint til selv :-/

Anonym poster: ead4123ab7ae6877629f238bb6a2f7e6

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg vet at mange frisører skjærer bryn, men det er jo noe av det dummeste man kan gjøre. Napp eller voks dem på en hudpleiesalong, det er verdt det. Jeg vokser dem helst, så er man fort ferdig ;)

Skrevet

Jeg har fått nappet og farget bryn hos frisøren. Det er vel bare å ringe og spørre før du bestiller time.

Skrevet

Ja dei fleste frisørar napper bryn :) Prisen er nok forskjellig frå salong til salong.. Men ca frå 130,- - 200,- Lærlinger er som oftest billigere også men dog mindre erfaringer.. :) Lykke til!

Skrevet

Jeg napper det vanligvis selv, men innimellom trenger jeg noen til å forme fssongen for meg. Dett gjør jeg hos frisøren. Blir nappet og ikke skjært altså....

Anonym poster: 8bd4da8dfd5aff7994b1db6d73ac2770

Anonym poster: 8bd4da8dfd5aff7994b1db6d73ac2770

Skrevet

Ja, frisører napper bryn. Vet ikke hva det koster men tror de tar ca 150 kr for å farge bryn, så koster vel ikke så mye mer enn det :) Mn tror kanskje jeg ville gjort det hos hudpleier, eller noen som hadde litt mer peiling kanskje.. Men så stoler jeg ikke på at så mange ville gjort det bra nok :P

Anonym poster: 933f801d5a69bae5318b4ec6254b33af

Skrevet

Jeg har gjort det selv før, men tårene spretter, og det blir aldri beint! Men syns liksom jeg har litt for kraftige bryn (ganske mørke) så har lyst å begynne å nappe igjen. Tenker kansje det er lurt å gjøre det de første gangene hos noen flinke, så plukker jeg opp noen tips :-)

Anonym poster: ead4123ab7ae6877629f238bb6a2f7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...