Gå til innhold

Norges kjekkeste mann,er dere enig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norges kjekkeste sitter ved min side ;) hi hi

Skrevet

Hehe ikke sant :) Samboeren er det for meg, ellers når det gjelder kjendiser,er jeg svak for Nicolai Cleve borch

Skrevet

en søt liten barnerumpe er min mening:)

Skrevet

Ikke sant :) han er vel ikke mer enn 25 :)

Skrevet

Ser ut som en liten skolegutt jo ... Den konfirmanten ;)

 

Skrevet

hehe ikke sant,ser veldig ung ut :).

 

Sandbay : hehe tar sønnen da:) pappan er litt vel gammel for meg

Skrevet

Nisj. Jeg foretrekker mannfolk, ikke guttunger.

Skrevet

Ikke sant :) Jeg fortrekker vel de mellom 25-35 :). for det er mest riktig for min alder :)

Skrevet

Ikke egentlig, nei...

 

Bård Ylvisåker går ham en høy gang, men også han er langt fra maskulin nok :P

Skrevet

hehe,han er jo ikke fin i gang,synes ikke jeg da. Nicolai Cleve broch er en kjekkas:)

Skrevet

Vel, for det første kunne jeg vært moren hans og for det andre er han alt for slick...og hva er det med denne mysingen? Robert Smith i The Cure derimot, sukk...

Skrevet

hehe det er fra Kon tiki, sikkert sola i øynene. Vet ikke hvem han er engang jeg

Skrevet

He he..sikker rett. Men flirer hver gang en mann skal kjekke seg på bilder og henfaller til mysing...al la Pierce Brosnan(Mr Bond).

Skrevet

hehe ikke sant :). men Pierce Er jo veldig kjekk:)

Skrevet

Nei usj.. Norge har da mye flottere menn enn dette å by på.. Alt for ung.. Hadde jeg vært 12-13 år så kanskje... ;-)

Skrevet

Det der er jo ikke en mann, det er jo en gutt!

Skrevet

Søt, men ikke helt min stil.. Likte bedre han som spilte hovudrollen i kon tiki:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...