Februargullet2013 Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 http://www.google.com/imgres?q=kon+tiki+jacob&hl=en&tbo=d&biw=1517&bih=732&tbm=isch&tbnid=FLom5MNNL1zfTM:&imgrefurl=http://www.filmweb.no/profil/article906542.ece&docid=MjWpoPd4zw-i4M&imgurl=http://www.filmweb.no/bilder/migration_catalog/article1049246.ece/BINARY/s/Jakob%252BOftebro%252Bsom%252BTorstein%252BRaaby%252Bi%252BKon-Tiki%252B&w=793&h=397&ei=uWGlUOKfH-SJ4gS3woCADQ&zoom=1&iact=hc&vpx=4&vpy=166&dur=9&hovh=158&hovw=316&tx=190&ty=94&sig=101306239908657778618&page=1&tbnh=130&tbnw=260&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:0,s:0,i:70 Synes han er Nydelig,men Norges kjekkeste,Nei.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Norges kjekkeste sitter ved min side hi hi
Februargullet2013 Skrevet 15. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2012 Hehe ikke sant Samboeren er det for meg, ellers når det gjelder kjendiser,er jeg svak for Nicolai Cleve borch
babysyk_74 Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 en søt liten barnerumpe er min mening:)
Februargullet2013 Skrevet 15. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2012 Ikke sant han er vel ikke mer enn 25
Catlady Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Ser ut som en liten skolegutt jo ... Den konfirmanten
Gjest sandyBay1 Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 Da velger jeg heller faren hans
Februargullet2013 Skrevet 15. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2012 hehe ikke sant,ser veldig ung ut . Sandbay : hehe tar sønnen da:) pappan er litt vel gammel for meg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Nisj. Jeg foretrekker mannfolk, ikke guttunger.
Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2012 Ikke sant Jeg fortrekker vel de mellom 25-35 . for det er mest riktig for min alder
PintSizedDictator Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Ikke egentlig, nei... Bård Ylvisåker går ham en høy gang, men også han er langt fra maskulin nok
Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2012 hehe,han er jo ikke fin i gang,synes ikke jeg da. Nicolai Cleve broch er en kjekkas:)
En til, please. Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Vel, for det første kunne jeg vært moren hans og for det andre er han alt for slick...og hva er det med denne mysingen? Robert Smith i The Cure derimot, sukk...
Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2012 hehe det er fra Kon tiki, sikkert sola i øynene. Vet ikke hvem han er engang jeg
En til, please. Skrevet 16. november 2012 #15 Skrevet 16. november 2012 He he..sikker rett. Men flirer hver gang en mann skal kjekke seg på bilder og henfaller til mysing...al la Pierce Brosnan(Mr Bond).
Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 16. november 2012 hehe ikke sant . men Pierce Er jo veldig kjekk:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. november 2012 #17 Skrevet 17. november 2012 Nei usj.. Norge har da mye flottere menn enn dette å by på.. Alt for ung.. Hadde jeg vært 12-13 år så kanskje... ;-)
Major HotLips Houlihan Skrevet 17. november 2012 #18 Skrevet 17. november 2012 Det der er jo ikke en mann, det er jo en gutt!
Rediken Skrevet 17. november 2012 #19 Skrevet 17. november 2012 Søt, men ikke helt min stil.. Likte bedre han som spilte hovudrollen i kon tiki:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå