Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Rekker til midt på lårene, er ikke tilsittende og med "singletform" oppe, ikke stram altså. Blir denne for utfordrende å ha på seg ¨på julaften? Er det egentlig noe som heter julebordkjole, julaftenkjole eller nyttårskjole? Eller tar man det man har? Kanskje fint med en svart bolero til og svarte sko? Hva tror du? Anonym poster: c7621a7e110e70fa6ce0e90d78900480
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Jeg hadde ikke gått med en slik kjole. Kanskje gammeldags ;-P Må innrømme at jeg undret meg litt da nielsen min på 16 stilte i snuppekort kjole i juleselskap hos bestemor og bestefar...Nydelig jente og søt kjole-helt feil setting... Kjolen du beskriver får meg mer til å tenke på julebord el nyttårsaften. Sort bolero høres fint ut til. Syns forresten det også kommer an på strømpebuksen du bruker under, tynn og glossy= fest. Helt sort, "tykkere" strømpebukse og bolero kunne kanskje fungere julaften. Anonym poster: 4ca28504ded53816c0c66106a223c443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå