Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 - Stekeovnen? - Mikrobølgeovnen? - Kjøkkenvifta? Anonym poster: fda007144da00223aff70c253c3e6d19
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 . Anonym poster: fda007144da00223aff70c253c3e6d19
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Jeg lurer på hvordan jeg skal få ren dusjen uten å skrubbe meg ihjel
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Jeg lurer på hvordan jeg skal få ren dusjen uten å skrubbe meg ihjel Jiff kjøkkenspray !!! Spray på og vask med en svamp: Anonym poster: 266b2d116b4c761044d680a98f5816aa
**lykke!!** Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Stekeovn: kjøp skrape på Elkjøp e.l. som er beregnet for rengjøring av komfyren. Mikrobølgeove: brukevskrapen Kjøkkenvifta tar jeg fra hverandre og skyller i varmt vann og legger i zalo vann etterpå, annenhver uke.
ROFL Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Til ovnen ville jeg brukt ovnsrens. Til kjøkkenvifte og mikro er fettløselig vaskemiddel tingen. F.eks Jif kjøkkenspray som blir nevnt over her. Jeg pleier å demontere vifta og legge i bløt når jeg skifter filteret.
Gjest SprøstektLøk Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 Var det ikke slik at barberskum på viften var bra? Ellet er jeg helt ute å kjøre nå?
Gjest stårma Skrevet 15. november 2012 #8 Skrevet 15. november 2012 Jeg kjører alle delene til kjøkkenviften i oppvaskmaskinen
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #9 Skrevet 15. november 2012 Legg aluminiumsfolie i bunnen av stekeovnen. Vet ikke helt om det anbefales, men du slipper hvertfall å skrubbe deg i hjel når noe renner over og brenner seg fast. Anonym poster: 6da23fdc65cf4834359d7cc6428b0506
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #10 Skrevet 15. november 2012 Barberskum skal visst ta fettet. Har ikke testet det selv ennå, men det er behov for en liten nedvask snart Anonym poster: f56846e0abb6706b79b52e1a5f5a54c1
Himmel og hav Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Til mikroen: Sett en bolle med rent vann inn i den og skru den på fullt slik at vannet koker en stund. Dampen løser opp fettet og annen sprut, så du kan tørke over med en mikrofiberklut etterpå. Litt av det samme kan du gjøre i stekeovnen, men der går det raskere å sette inn en kjele med kokende vann og kanskje gjenta det et par ganger.
Liaes Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 Microen: sett en bolle med vann og noen sitron skiver oppi, i ett til yo minutter. Da er det bare og tørke ut av den! Barberskum kan brukes på kjøkken vifta ja, ha på rikelig og tørk av med svamp, må kanskje gnikke litt, men går lett av! Kan også smøre inn speilet på badet med barberskum etter vask, så unngår man at det dugger når man dusjer f.eks.
MillaLilla Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Jeg lurer på hvordan jeg skal få ren dusjen uten å skrubbe meg ihjel Jif glassklut! Hvis du har dusjkabinett eller glassdører i alle fall
Beklager - Dysleksi Skrevet 16. november 2012 #14 Skrevet 16. november 2012 Mikroen. - skjer opp en siron og legg den på et fatt med litt zalovann, kjør micron på høy efekt i 5 min der etter vansk over flatene Komfyren -samme Kjøkkenvifta - putt i oppvaskmarskina Dusjen - glasse kan vasket med sterkt edikkvann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå