Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Da skal jeg dyrke meg selv og min egen karriere. Tjene godt mens kjerringa går hjemme og sliter og jobber gratis døgnet rundt. Hun har jo heller ikke mulighet til å ha noen ordentlig karriere siden hun er den som må være hjemme med syke barn, hente og bringe, handle, ordne alt det praktiske osv osv osv. Dessuten har hun aldri tid til å jobbe overtid siden jeg skal jobbe til sent på kvelden hver dag 5-6 dager i uken. Vi skal ha separat økonomi og jeg skal betale hele huslånet som selvfølgelig står på meg. Kjerringa skal kun betale mat og klær til barna, så slipper jeg noe styr hvis hun ber om skilsmisse. Videre skal jeg komme til dekket bord hver dag og få klærne mine vasket. Det eneste jeg trenger å tenke på er å stå opp, gni øyenrusket ut av øynene og reise på jobb. Det enkle er ofte det beste. Det er fint å være mann, og hardt å være kvinne! Anonym poster: f9a6450b95d0e0c5532b86a947e64d34
Gjest Heartbroken Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Jeg tror du har vært veldig uheldig med mennene i ditt liv om du tror dette er normalen...
Lisjtuppa Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Jeg tror du har vært veldig uheldig med mennene i ditt liv om du tror dette er normalen... Det samme tenkte jeg!
stearin Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Da skal jeg dyrke meg selv og min egen karriere. Tjene godt mens kjerringa går hjemme og sliter og jobber gratis døgnet rundt. Hun har jo heller ikke mulighet til å ha noen ordentlig karriere siden hun er den som må være hjemme med syke barn, hente og bringe, handle, ordne alt det praktiske osv osv osv. Dessuten har hun aldri tid til å jobbe overtid siden jeg skal jobbe til sent på kvelden hver dag 5-6 dager i uken. Vi skal ha separat økonomi og jeg skal betale hele huslånet som selvfølgelig står på meg. Kjerringa skal kun betale mat og klær til barna, så slipper jeg noe styr hvis hun ber om skilsmisse. Videre skal jeg komme til dekket bord hver dag og få klærne mine vasket. Det eneste jeg trenger å tenke på er å stå opp, gni øyenrusket ut av øynene og reise på jobb. Det enkle er ofte det beste. Det er fint å være mann, og hardt å være kvinne! Anonym poster: f9a6450b95d0e0c5532b86a947e64d34 I ditt neste liv kan det godt hende alt er helt omvendt Da må du gjenoppleve hele greia igjen...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Du....med hvordan politikerene styrer og ønsker ting at det skal være så vil du være kvinne. For vi skal jo ikke føde lenger eller amme, trenger ikke å være gravid osv osv...Kvinner er de nye mennene i det neste livet..hehe Anonym poster: 6b1dab52db8c0cd425d24aad90abf0bf
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Jeg tror du har vært veldig uheldig med mennene i ditt liv om du tror dette er normalen... Tror? Ikke hiss meg opp (mer). Jeg VET at dette er normalen i altfor mange av forholdene rundt meg og det provoserer meg virkelig. Dere har vel kanskje ikke lest noen av innleggene her inne da om damer som har det slik i forholdet... hi Anonym poster: f9a6450b95d0e0c5532b86a947e64d34
Pengetreet Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 Hm. Jeg gjør alt dette som du nevner at kvinner gjør - og jeg har en karriere i tillegg. Men jeg har ingen mann da
Rediken Skrevet 15. november 2012 #8 Skrevet 15. november 2012 Heldigvis har vi ikke det slik hjemme hos oss..men jeg kunne godt tenke meg å være mann slik jeg slapp mensen og føding i neste liv!
Gjest Tullmusa83 Skrevet 15. november 2012 #9 Skrevet 15. november 2012 Tror ikke problemet her er kjønnet, men mannen du har funnet deg. I tilleg til hva du finner deg i. Her i huset deler vi på sykedager osv osv.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #10 Skrevet 15. november 2012 Vel, jeg finner meg ikke i den driten der lenger nei. Kvittet meg med møkkamannen, men han styrer fremdeles mitt liv siden jeg må innrette meg etter hans jobb. Karrieren hans er jo viktigst må vite. Han jobber borte store deler av året. Kjip som få er han også. Fysj!! Har blitt mannevond og det som er så synd er at når jeg møter noen som behandler meg bra så blir jeg kvalm. Har blitt så vant til å være dørmatte at jeg får avsmak av snille menn. Ikke bra. hi Anonym poster: f9a6450b95d0e0c5532b86a947e64d34
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Jeg kunne virkelig ikke tenke meg å være mann, huff... Måtte ta alle de tunge jobbene, og i dagens samfunn i tillegg minst halvparten av husarbeid, permisjoner etc. (ikke mange kvinner tar til gjengjeld halvparten av snømåking, rørleggerarbeid, gressklipping, bæring av tunge ting, skifte dekk på bilen etc...) Jeg er veldig glad i å være jente jeg, men så har jeg heller aldri møtt en mann som har behandlet meg dårlig i hele mitt liv. Jeg har blitt beskyttet, respektert, og til dels vært litt bortskjemt prinsesse. Aldri en gang opplevd en mann som bare er opptatt av sin egen tilfredsstillelse i sengen, til tross for litt for mange ONS i min ungdom. Selv drittsekker som jeg vet har vært fæle mot andre jenter har aldri vært ekle mot meg. Kanskje fordi jeg bare går ut i fra at de skal oppføre seg mot meg? Derimot har jeg opplevd mange svært stygge jenter, som har laget sår i sjelen min Tror ikke av den grunn at alle jenter er fæle, for nå har jeg jo mange flotte herlige venninner i livet mitt også, selv om jeg aldri hadde trodd det de første 20 årene av mitt liv. Igjen, der har jeg kanskje hatt forventningen om at de kommer til å være slemme. Når man forventer noe dårlig og stråler ut "offer" tror jeg det er en trigger for enkelte mennesker til å tråkke på en. Anonym poster: 15f9a6029a8ea96db3e4929f9e55c290
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 I mitt neste liv vil jeg være lykkelig.... Anonym poster: 828636828dcdcc228376e548b1a2c0c2
Beklager - Dysleksi Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Jeg synes du skal begynne så slå i bordet i dette livet.
Elsker livet Skrevet 16. november 2012 #14 Skrevet 16. november 2012 Det eksempelet du kommer med er ikke normalen. På tide å gjøre noe i det forholdet. Vårt forhold er heller ikke så vanlig lengre, men det er veldig behagelig og begge er fornøyde. Jeg er hjemme, tjener ingen penger og mannen er sjefen. Jeg kunne på ingen måte tenkt meg å være mannen i vårt forhold. Han har hovedansvaret for det aller meste, han må være stabil og det er ikke godtatt med hormonelle utbrudd fra han som jeg har, han jobber og sliter mye mer enn meg. Blir vil like slitne er det hans ansvar å avlaste meg, ikke motsatt. Han får maten servert, og gjør lite typiske kvinneting. Men sånn alt i alt ville jeg aldri byttet. Jeg være masse samme med barna, jeg trenger ikke bry meg med økonomien, jeg får pengene servert, jeg bestemmer hva vi skal ha til middag, jeg får shoppe og kan kalle det min jobb, jeg styrer mine egne dager mye mer enn han har mulighet til. Ber jeg om skillsmisse vil han sitte igjen med mye gjeld fordi han må kjøpe meg ut av gården, så han må bare se å oppføre seg
Gjest yrild Skrevet 16. november 2012 #15 Skrevet 16. november 2012 Da må du passe på at du ikke reinkarneres og blir mannen min, for da blir det deling av alle oppgaver i heimen og ikke noen latsabbtilværelse med beina på bordet etter jobb. Fatter ikke at du finner deg i det HI hvis det er sånn mannen din oppfører seg? Gud så glad jeg er for at min mann og jeg deler på både det som er gøy og det som er kjedelig i et samliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå