Gå til innhold

Liker han meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en kjekk mann for noen mnd siden. Vi hadde en intens kontakt per tlf og Facebook. Aldri sex eller dating, men jeg ble vanvittig betatt og trodde en stund han også var det.. Men så fikk jeg følelsen av at han ikke brydde seg så, så jeg sluttet å ta kontakt med han.. Det har gått halvannen uke uten at jeg har hørt fra han.. Men i går fikk jeg en sms.. Han bare lurte på hvordan det gikk osv.. Skrev litt frem og tilbake.. På slutten så skriver han at: "vi ses vel"?

Tror dere han skrev til meg igjen bare for å være hyggelig?

Anonym poster: 8d9e3e59325c10aab240f6246e86fa32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han er interessert... :-)

Skrevet

Trenger mange meninger :-) hjelp meg jenter!

Skrevet

Jeg har gitt opp å forstå menn, så jeg er ikke den riktige å spørre... ;)

Men, det jeg har funnet ut er at hvis mannen ikke viser initiativ til å møtes så er det sjeldent noe håp. Så hadde jeg fått den meldingen du fikk "vi ses vel?"... da hadde jeg skrevet noe tilbake som gjorde at han måtte foreslå når dere skal møtes. Hvis han da følger opp er han interessert, hvis ikke så er det bare oppmerksomheten han er ute etter.

Hva svarte du da han skrev "vi ses vel?" ?

Anonym poster: 86d0440caa806ddd781745718b62af42

Skrevet

virker som han kansje fisket litt etter bekreftelse om du var innteresert. spør ham om han ikke vil komme og se en film i helgen da vell, kjøp en flaske vin og se hva som skjer.

Skrevet

Vil legge til at jeg var i et forhold når jeg ble kjent med han. Det visste han. Han visste også at det gikk mot slutten.. Det er nå slutt mellom meg og kjæresten min (men det vet ikke han. Vi har heller ingen felles bekjente..)

Jeg skrev bare at "ja, vi ses nok"... Jeg er så sjenert! Fikk ikke noe svar etter det..

Skrevet

Det svaret du ga gir jo ham absolutt ingen tips til om du fremdeles er i et forhold eller om du er singel. Svaret ditt var jo ganske lunkent (sett fra hans side).

En ting er å være sjenert ansikt til ansikt, men hopp i det og send ham en sms, spør ham om han vil møtes i helga!

Du har jo ikke noe å tape!

You go girl!!! :)

Skrevet

Jeg tør ikke :-( jeg er vant med at det er mannen som tar initiativ og sier til meg selv hele tiden at det hadde han gjort om han var interessert..

Skrevet

Jeg tør ikke :-( jeg er vant med at det er mannen som tar initiativ og sier til meg selv hele tiden at det hadde han gjort om han var interessert..

skader ikke og bare sende en mld. du får enten et ja eller nei. kan hende han e sjenert på det omeråde han og. Ta saken i egene hender og hopp i det.
Skrevet

Du har ikke noe å tape, og det er bedre å finne det ut nå enn etter en lang stund hvis han ikke er interessert.

Send ham en sms: "Hei igjen :) Lyst til å møtes i helgen?"

Enkelt og greit, og du får svar. Kom igjen - vær litt tøffere enn du bruker å være ;)

Du har jo en hel gjeng her inne som heier på deg! :)

Skrevet

Han virker ikke til å være av den sjenerte typen for å si det sånn...

Skrevet

Han virker ikke til å være av den sjenerte typen for å si det sånn...

Men hva har du og tape på og sende ei mld da? svarer han ja så er jo det flott, svarer han nei så går du vidre.
Skrevet

Fordi jeg er så irriterende stolt og samtidig sjenert. Hadde dødd hadde jeg fått et nei.. Så jeg får vel takke meg selv.. Men tror han tar initativ til slutt om jeg venter.. Skal prøve å hinte litt mer fremover.. :-)

Skrevet

Jepsi Pepsi, han er nok klar for litt kjøtt på knaggen.

Anonym poster: 7b56a0f4707d9f380be97bd53aa5511d

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Eeh, ja da kan du jo bli både gammel og skrukkete før du får napp. Noen ganger må man faktisk svelge stoltheten for å vinne noe i kjærligheten, man må gi av seg selv! Etter det svaret ditt i går hadde i hvertfall jeg tolket det som at du ikke var noe særlig interessert. Menn er ikke som kvinner, og de er heller ikke tankelesere! Wake up, kvinne! (Godt ment) ;)

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Føler jeg har gitt han mange hint for å forstå at jeg er interessert.. Men han gjør ikke noe videre ut av det. Har hørt at om man ikke er sikker på om en mann er interessert, så er han ikke det. Så da tror jeg egentlig at han bare tok litt kontakt igjen for å være hyggelig..

Jeg har aldri behøvd å ta initativ og har heller aldri hatt problemer med å få mann.. Han her er nok litt mer tilbakelent enn hva jeg er vant med, kanskje pga alder (han er 36).. Jeg vet ikke.

Dere er skjønne jenter!

Skrevet

Hvis du er betatt av fyren og er intressert i å bli bedre kjent med han så må du jo vise han at du er det.

Gå for det du vil ha eller så angrer du senere :)

Skrevet (endret)

Du ventar på at han skal ta initiativ, men har ikkje fortalt at du er blitt singel når han tok kontakt og spurte korleis det gjekk med deg, og svara ganske avvisande når han spurte om de skulle sjåast att. Her synes eg du må meir ut på bana om dette er ein kar du vil ha. Det er jo ikkje så rart om han skygga litt bana så lenge du var i eit forhold, og det trur han sikkert du er enno sidan du ikkje har fortalt han noko anna. Kvifor trur du han tok kontakt for å spørje korleis det gjekk?

Neppe berre for å vere hyggeleg vil eg tru, det er ikkje likt menn. Og menn er dårlige på hint, men likar klar tale.

Skal ein vinne i kjærleik må ein våge å tape! Ein kan ikkje sette seg i prinsessetårnet og vente på å bli henta. lykke til!

Endret av soleia
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Føler jeg har gitt han mange hint for å forstå at jeg er interessert.. Men han gjør ikke noe videre ut av det. Har hørt at om man ikke er sikker på om en mann er interessert, så er han ikke det. Så da tror jeg egentlig at han bare tok litt kontakt igjen for å være hyggelig..

Jeg har aldri behøvd å ta initativ og har heller aldri hatt problemer med å få mann.. Han her er nok litt mer tilbakelent enn hva jeg er vant med, kanskje pga alder (han er 36).. Jeg vet ikke.

Dere er skjønne jenter!

En ting må du bare forstå først som sist - menn forstår IKKE hint!!! Vi kvinner kan forstå selv de minste og usansynlige hint, en vanlig mann forstår ikke hint om du banker dem i hodet på ham en gang. Ergo.... hintene dine er helt verdiløse, det er jevngodt med å ikke ha sagt noe i det hele tatt!

En annen ting er at dette kanskje er en mann som faktisk respekterer deg - tenk det du! Du sier jo selv at han ikke vet at du er blitt singel! Det er jo ingen som helst grunn i denne verden å be deg ut eller foreslå å møtes så lenge han tror du er i et forhold. Han kan ikke forstå at dine hint (som han garantert ikke forstår i utgangspunktet) skal bety at du nå er singel og at du vil at han skal ta initiativ.

Nei, tror ikke du er interessert nok i ham, jeg, når du ikke en gang forteller ham at du nå er singel. Kanskje du ikke er klar for et nytt forhold så snart?

En ting er sikkert, vil du ha denne mannen så må du gjøre noe selv. For i hans verden er du fremdeles i et forhold, og da spørs det om han ikke begynner å kikke på andre om du ikke snart viser at du er fri og interessert.

Vil du ha denne mannen så må du jammen kvinne deg opp!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Han er nok ikke keen, da hadde han jo ikke latt deg lure!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

En annen ting, det er ikke slik at alle menn er vant til å ta initiativet selv, kanskje er dere ganske like der ;)

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Hvis han enda trur du har kjæreste. Vil han kanskje ikke være utveieb din ut av et dårlig forhold. Men holder seg tilbake til du er fri.

Du burde kansje la han vite at du er singel.

Skrevet

Kanskje ingen av oss vil ta initativ, men jeg er av oppfatning av at om man er i tvil om en mann liker deg - så gjør han ikke det.. Tror man merker det fort.. Dessverre.. Han her er så vanskelig å tyde, men kanskje han bare er ute etter oppmerksomhet..

Skrevet

Han har allerede tatt initiativ, du avviste han med å svare. "Ja, vi ses nok."

Nå er det du som må gjennoppta kontakten. Om du ikke spør han direkte så kan du jo si at du gjerne vil treffe han igjen, men viktig å få frem at du er singel. De fleste menn med respekt for både seg selv og andre skygger banen om de vet at noen er i et forhold.

Skrevet (endret)

Jeg synes det virker som om du ikke er nok interessert jeg.

Om du er det, så kan du vel fortelle han at du er singel? Det er jo et ganske vesentlig krav for at noen vil gå videre med noe.

Den "vi sees vel" virker forhåpningsfult og interessert.

Svaret ditt derimot var litt mere kjølig.."ja, vi ses nok."

On planen din nå er å sitte å vente, så må du ikke holde pusten.

Ikke fordi han ikke er interessert, men fordi du både er i er forholdt(tror han) og ikke er du interessert (tror han sikkert å)

Kom deg ut av vanene dine, ta intiativ, og få tak i mannen om du vil ha han :) han tok jo det første steget.. Det er faktisk din tur :) lykke til!

Endret av Countess

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...