Gå til innhold

Dere som har barn i barnehagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir dere noe gave/julekort til alle de som jobber på avdelingen til jul eller bare ett kort/gave eller ingenting?

Anonym poster: e0b8cf6b39b7d1342ccd9bf9c2bdc07f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i bhg, og det er ikke så veldig vanlig. (Ikke hos oss i alle fall)

Et par poser twis, noen konfektesker og fruktkurver med julekort på pauseromet pleier det å bli. Men det er en svært liten prosent.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Gir en felles oppmerksomhet til alle på avdelingen

Skrevet

Blir det for dumt om jeg gir avdelingen ett felles julekort med ett bilde av jenta mi? Bare for å ønske dem god jul? Hi

Skrevet

Gir ingenting.

Har et par svigerinner som jobber i barnehage og etter å ha feiret et par julaftener sammen med de tenker jeg som så at det er begrenset hvor mange kaffekrus og telysestaker(og dorullnisser) de trenger.

Greit nok at det er tanken som teller, men allikevel.

Anonym poster: 1e1469245530b0c70bc7d7e54fd8a596

Skrevet

Blir det for dumt om jeg gir avdelingen ett felles julekort med ett bilde av jenta mi? Bare for å ønske dem god jul? Hi

Nei da, det er koselig det, kan henge på kjøleskapet på avdelingen :) Noen gir gaver, andre ikke. Det er greit. Men veldig hyggelig med en liten oppmerksomhet da, man legger mye energi i barnet. mange gir kort og en sjoikolade, håndkrem e.l.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Vil ikke så at det er dumt, men jeg ville ikke valgt å gi bilde av datteren min. Det blir litt sært med tanke på de andre ungene i barnehagen.

Noe spiselig til pauserommet er populært, ifølge vår barnehage ;)

Skrevet

Nei det er ikke vanlig her, hadde aldri hørt om det før faktisk

Anonym poster: 52e4053a341be43cd4db13f18d53eeea

Skrevet

Vi gir en liten gave til de som jobber på avdelingen til sønnen vår og til lederen av barnehagen. Tror vi er de eneste som gjør det..he he, men jeg synes de gjør en fantastisk jobb og det koster oss lite å gi en liten oppmerksomhet til jul og sommeravslutning.

Skrevet

Vil ikke så at det er dumt, men jeg ville ikke valgt å gi bilde av datteren min. Det blir litt sært med tanke på de andre ungene i barnehagen.

Synes du det virker sært om jeg gir bildet av datteren min? Hvorfor? Jeg tenkte å lage noen julekort med henne på bildet i en nissekjole:) hadde jeg tenkt... Virker det sært?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Synes du det virker sært om jeg gir bildet av datteren min? Hvorfor? Jeg tenkte å lage noen julekort med henne på bildet i en nissekjole:) hadde jeg tenkt... Virker det sært?

Jeg sier at for meg hadde det blitt litt sært, men om du mener at det er fint så gå for bildet du :)

Skrevet

Jobber i barnehage og vi får ofte julekort av barna som er til avdelingen som vi henger opp så alle kan se :) Hver jul får vi som oftes noe godt å spise til pauserommet. Kjempe koslig uansett :)

Anonym poster: 488d24954b4c33b8ad77cd9cd99cde05

Skrevet

Jobber i barnehage og vi får ofte julekort av barna som er til avdelingen som vi henger opp så alle kan se :) Hver jul får vi som oftes noe godt å spise til pauserommet. Kjempe koslig uansett :)

Anonym poster: 488d24954b4c33b8ad77cd9cd99cde05

Julekort med bilde av barnet? Eller helt vanlig julekort?

Skrevet

Vi pleier å gi en kurv med noe godt oppi til å ha på pauserommet. Legger med et julekort.

Skrevet

Jeg bruker å gi et julekort med bilde av barna og en gavepose med julemotiv med feks håndkrem, te fra helsekost, julekaffe og sjokolade oppi. Hva andre gjør er for meg helt likegyldig;-)

De ansatte i barnehagen er fantastiske flinke hverdagshelter som tar seg godt av barna mine. Har et veldig godt samarbeid med dem og de følger opp hver minste lille ting det måtte være.

Er så takknemlig for at de går i nettopp den barnehagen:-)

Anonym poster: 37275c4745920a73b64d01f63f281737

Skrevet

gir dere noe gave/julekort til alle de som jobber på avdelingen til jul eller bare ett kort/gave eller ingenting?

Vi gir adventskurv med div. godteri,flaxjulekalender,kaffi,etc. Skriver selvsagt kort med

Gjest ________
Skrevet

Vi skal gi gave til avdelingen (barna) en lydbok cd til hvilingen :)

De voksne får noe julegodt + et kort :)

Skrevet

Her gir foreldrene et felles kort og en felles gave.

Er egentlig litt imot det gavehysteriet, og syns egentlig det er feil at foreldre gir gaver og div til ansatte. Hva med de som ikke har råd til å gi, eller hva om bare noen ansatte får?! Syns den løsningen i vår barnehage er veldig grei! De fleste har råd til en 50lapp, det er frivillig å gi, og det står ikke på kortet hvem det er fra, og det er til alle i personalet. Som oftest noe som egentlig er til barna igjen.. Veldig kjekt, så slipper de 20vinflasker eller konfektesker. :)

Anonym poster: 5148f2e5a8b6f5dd864eda967f1ab835

Skrevet

Her gir foreldrene et felles kort og en felles gave.

Er egentlig litt imot det gavehysteriet, og syns egentlig det er feil at foreldre gir gaver og div til ansatte. Hva med de som ikke har råd til å gi, eller hva om bare noen ansatte får?! Syns den løsningen i vår barnehage er veldig grei! De fleste har råd til en 50lapp, det er frivillig å gi, og det står ikke på kortet hvem det er fra, og det er til alle i personalet. Som oftest noe som egentlig er til barna igjen.. Veldig kjekt, så slipper de 20vinflasker eller konfektesker. :)

Anonym poster: 5148f2e5a8b6f5dd864eda967f1ab835

Jeg skjønner. Det blir jo dyrt om en skal kjøpe noe som koster men ett julekort og kanskje og noe godteri koster jo ikke allverden. Det er jo koselig å gi en liten oppmerksomhet synes jeg.. Vi har heller ikke råd til å kjøpe noe dyrt. Det er jo opp til hver enkel om en vil gi noe til avdelingen.. om det bare er ett julekort så er jo det super hyggelig og ikke dyrt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...