Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Jeg trenger tips til hvilke stavmikser jeg bør kjøpe. Mamma har kjøpt den billigste å den er visst bare noe dritt. Jeg skal bruke den til å lage kålerabistappe. Anonym poster: 3db2ba1716456adbf0a46cbfbd36e763
BellaSuz Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Jeg trenger tips til hvilke stavmikser jeg bør kjøpe. Mamma har kjøpt den billigste å den er visst bare noe dritt. Jeg skal bruke den til å lage kålerabistappe. Anonym poster: 3db2ba1716456adbf0a46cbfbd36e763 Først: skal du lage kålrabistappe og bruker stavmikser får du puré, og det er kanskje ikke slik den skal være....? Kok i hjel kålrabi, potet og gulrot og bruk en god gammeldags "håndmoser", du vet sånn redskap m riller i. Da blir det enkelt å lage grov stappe slik den skal være;-) For det andre: jernia har tilbud på en knallgod stavmikser m div utstyr nå, til 399 kr.
Elina Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Har en bamix og den er knallgod. Brukte opp flere før jeg landa på den. Litt dyrere enn de andre men den har en lang garanti og slår alle på bruksområder. Så om du vil ha en skikkelig god og holdbar en så er bamix et sikkert valg. Bamix var forresten dem som oppfant stavmixeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå