Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 To av ungene og jeg har i noen dager nå, og fra hatt ett utslett som jeg ikke skjønner noe av. Har googlet en del og der ser helt klart ut som elveblest, akkurat som om vi har kommet bort i brennesle. Det klør, svir og brenner, kjenner det noen min før utslettet dukker opp. Etter en time eller to roer seg og etterlater seg røde kviseaktige prikker som ikke klør. Det har dukket opp mest på armene for min del, men ungene har også på rygg, rompe, ben og mage. Kan legge til at vi akkurat har hatt noen runder med omgangsyken i hus. Som sagt, det ser definitivt ut som elveblest, men er jo spesielt at vi får det samtidig... Noen med erfaring å del? Anonym poster: fd0c035f14015f9c3ed0e0d0fda28339
valkyrien Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Har dere byttet vaskemiddel nylig? Hatt sengetøy som har ligget lenge i skap som er støvete? Spist noe dere ikke pleier? Elveblest er som regel en allergisk reaksjon på noe. Har aldri hørt at det er noen sammenheng med omgångssyke...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Kan ikke komme på noe som kan ha utløst det. Spesielt at tre av fem har fått det samtidig, ingen av oss har hatt det før. Hvis ikke det blir borte snart får vi vel ta turen til legen. Men takk for svar Anonym poster: fd0c035f14015f9c3ed0e0d0fda28339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå