Gå til innhold
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥

Hjeeelp!!! Hva kan jeg kjøpe ferdig av kake/muffins/is på rema 1000??

Anbefalte innlegg

Jenta mi skal feire bursdag i bhg i mårra å nå har jeg klart og lage verdens styggeste muffins :( har verken mer sukker eller smør og kommer meg ikke på butikken før i morgen tidlig. Men da rekker jeg jo ikke å bake noe.. Skikkelig kjipt dette!! Hadde så store planer, kjøpt inn sånne sprøyter til topping og alt.. Men ser nå at d ikke er noe håp.. Så trenger tips til kaker, muffins eller noe kult jeg kan kjøpe og ta med til barnehagen i morgen.. Ikke med nøtter! Hjeeeelp!!! Takk!!!!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker

Kjøp sånne pakker med ispinner? :) det slår alltid an hos unger :)

Anonym poster: 0a8fbc66b5b4acc94058463d534f7db9

Anonym poster: 0a8fbc66b5b4acc94058463d534f7db9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martin+Mamma

de fryste vannbakelsene i esker er gode, jeg pleier å tømme dem på fat og sikte over melis. kanskje litt basete å drive med i bil da :P henning olsen har pepperkakeis nå, hva med det og kremmerhus kjeks..

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest peacock

I vår barnehage (bare 1-åringer) er det stas med bær, frukt, rosiner, kjeks og de har også fått is :-) Ferdige kaker er fylt med en masse rare greier (bl.a. masse transfettsyrer), så det ville jeg holdt meg langt unna.

En boks med is og friske bær/frukt kanskje? Eller ispinner om du ikke har for lang reisevei og barna er store nok til å spise de? Ananas er forresten kjempegodt med vaniljeis - og boksfrukt er helt greit :)

Endret av peacock

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips;) har tenkt litt på en boks med is,strø og bær til... Kan eventuelt ta bursdags feiringen på mandag. Hun har bursdag søndag og barnehagen har sagt d er samme for dem hvilken dag d blir;) men så har jeg jo drevet og sagt til henne i hele dag at d blir i mårra. Hun blir bare 2, men føler at hun forstår.. Så irriterende!! Hun vil jo så gjerne ha rosa kake/muffins og krem... Kanskje best å bare satse på at hun ikke har skjønt at d er i morgen å kjøre på på mandag?? Hva ville dere gjort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest peacock

Takk for tips;) har tenkt litt på en boks med is,strø og bær til... Kan eventuelt ta bursdags feiringen på mandag. Hun har bursdag søndag og barnehagen har sagt d er samme for dem hvilken dag d blir;) men så har jeg jo drevet og sagt til henne i hele dag at d blir i mårra. Hun blir bare 2, men føler at hun forstår.. Så irriterende!! Hun vil jo så gjerne ha rosa kake/muffins og krem... Kanskje best å bare satse på at hun ikke har skjønt at d er i morgen å kjøre på på mandag?? Hva ville dere gjort?

Jordbæris! Den er rosa :-) Bringebær og jordbær om du finner noen fine og så noe jentestrøssel - finnes fint strøsset med to farger hjerter og sånne med fire typer rosa strøssel i en boks :) Blir så fint så!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Øyboeren med to små <3

På min lokale Rema 1000 har de 4 pk med rosa, ferdigpyntede muffins i allefall ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martin+Mamma

kjøp jordbæris i boks, hjertestrø og kremmerhus. gjør det imorgen, så slipper du tenke på dette i helgen. godt med alt som er gjort ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Hva med å gjøre om muffinsen til cake pops?

Anonym poster: 6d916a5cd5d4b52e7f5b437d9ef83d51

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest mphs

De nye geleene til Tine er gode og med vaniljesaus på blir det bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet løsningen!!;) jeg drar en halvtime før på jobb i morgen, der har jeg d jeg trenger av utstyr(tar med d jeg mangler hjemmefra og kjøper resten på veien) så ordner mannen ungene og kommer innom jobben min og plukker opp en nystekt TORO langpannekake og lever i bhg rundt halv 9-9!;) supert!!!! ja...Torokake! Jeeee...:P Tar ingen sjanser på å misslykkes igjen...);) hehe;) meeen vi har en plan HVIS jeg nå skulle være så uheldig å herpe en Torokake da stikker mannen på ICA/meny og kjøper en ferdig kake;) takk for mange bra tips;) må snart gå å legge meg da!

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gullguttene

Ikke bruk Toro glasuren da, den smaker ikke noe godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, d tror jeg nesten jeg har smakt selv;) jeg er heldigvis ikke så verst på å lage gulrotkake ostekremen! Så tror d blir bra!;) putter i noe rød kondotorfarge, pynter med jordbær/blåbær og sølvkuler kanskje.. Og lys:) eller non stop. Kanskje mer delikat med bær egentlig! Vi får se:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her