Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Min fantastiske, deilige, sexy, morsomme, snille, omtenksomme og herlige kollega, som jeg er stupforelska i, sitter en 3 minutters lang kjøretur unna meg. Han BOR 3 minutter unna meg og jeg holder på å klikke.. Jeg begynte i ny jobb for 2 mnd siden og falt for han med en gang.. Jeg har flere mannlige kollegaer og de kan jeg være helt vanlig hos, men jeg må faktisk planlegge hva jeg skal si til han, for jeg vet ikke hva jeg sier.. Det kan plutselig komme noe kjempeteit og usaklig ut av meg dersom jeg ikke planlegger.. Jeg er alene hjemme ikveld ( bor sammen med en veninne ) og har så lyst å bare invitere han bort, men jeg tør ikke.. Han er liksom den perfekte mannen, han er helt nydelig, og jeg er denne kjedelige, overvektige greia.. Jeg føler at vi går bra sammen på jobben, vi flirer godt ilag og kødder, men jeg klarer jo ikke å vite om følelsene er gjensidige eller ikke.. Jeg trooor egentlig ikke at de er gjensidige, men samtidig, så kan han jo være like sjenert som meg, og faktisk ikke tørre å snakke skikkelig med meg? Jeg tør ikke å "nærme" meg han heller, jeg tror at han har skjønt at jeg føler noe for han, da han gjentatte ganger har tatt meg i å bare stå å nistirre på han.. Fader altså, jeg blir sprø av å gå rundt på denne måten her! Hva skal jeg gjøreeeeeeee? Anonym poster: 4a69d93b95e918f0a63b6ea88ad99e5c
Tante_Esel Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 ring ham hva har du å tape på å bli enda bedre kjent med han... ingenting Ring ring ring!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Jeg ville faktisk ikke tatt kontakt i kveld, i frykt for å ødelegge et kollegialt forhold hvis han ikke er keen. Jeg ville brukt tiden fremover for å tyde kroppsspråk og språk for å se om det kunne være noe der.Bygg opp et kollegialt forhold og se hva som skjer.
Gjest peacock Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Jeg ville sett det litt an og prøvd å lodde stemningen litt, er jo ikke så morsomt å bli avvist og så måtte møte han på jobb? Om dere deler fritidsinteresser går det jo fint an å prøve å få til noe uoffisielt på fritiden for å bli litt kjent?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Ja, er nettopp det, det blir så utrolig kleint om noe skulle skje og han ikke har følelser for meg.. Men hvordan kan jeg tyde kroppsspråket da? Er det noe "spesielt" jeg skal se etter? HI Anonym poster: 4a69d93b95e918f0a63b6ea88ad99e5c Anonym poster: 4a69d93b95e918f0a63b6ea88ad99e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå