Gå til innhold

6 åringen ønsker seg et nytt DS spill men finnes bare til 3DS...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere byttet ut konsollen? Kommet super mariobros 2 nå ikke til vanlig DS. Kan det stemme at det ikke lenger lages spill til annet enn 3DS? Han sier nå at han ønsker ny konsoll i julegave, og Skjønner jo det om den gamle ikke er brukende lenger... Innspill??

Anonym poster: 6789cc45b533f2f1c07124f12d9236d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det kommer ny konsoll, så lages det ikke lenger spill til den gamle. Men på 3ds kan du spille alle DS-spillene! Super Mario Bros 2 er kjempegøy! Har blitt noen nesten søvnløse netter pga det spillet der (klarer jo ikke legge fra meg :P)

Skrevet

Ja. Du vil ikke lenger få kjøpt spill til ds. Veldig få. Så ville gått for ny konsoll.

Skrevet

3ds er ikke bra for barns øyne! sønnen min blir kvalm og svimmel når han bruker den.

Anonym poster: 5e97df689f7262a205e739f3cbcbf198

Skrevet

Takk for svar. Ja, vet andre også ikke liker 3D hele tiden så de bruker slå det av. Er litt skeptisk selv så blir nok også å gjøre det. Uansett er det kjedelig ha en forholdsvis ny konsoll en ikke går kjøpt nye spill til:-(

HI

Anonym poster: 6789cc45b533f2f1c07124f12d9236d3

Skrevet

Trenger ikke å ha på 3D funskjonen. På den her hjemme er den avskrud og må slås på med kode. Blir gal i øynene av den.

Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt ny konsoll.

Husk at vanlige DS spill han spilles på en 3DS konsoll så han kan fortsatt spille de spillene han har fra før.

Anonym poster: c39bd569320d2094263f1cacd198cf9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...