Gå til innhold

Jeg trenger tips om ny musikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av den gamle musikken min at jeg kunne spy, men jeg er virkelig elendig til å oppdage og like ny musikk. I tillegg hører jeg aldri på radio, så jeg må være et av landets minst oppdaterte personer på musikkfronten.

Jeg har antakelig litt småsær musikksmak. Er veldig gad i rolig musikk, elsker mannsstemmer og gitar. Har hørt mye på Leonard Cohen, Paul Simon, Vamp, Håkan Hellström, slike ting. Liker også musikk med litt "trøkk" og fart, men da stort sett enkeltsanger, ikke artister.

Noen tips? Hva bør sjekkes ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Skaff deg Spotify, selv bruker jeg gratis versjonen av den.. Der lager mennesker spillelister, jeg saumfarer de, liker jeg noe av musikken, så legger jeg det inn på egen liste der inne, også laster jeg ned musikken ellers ;)

Skrevet

Oh, Jason Mraz, definitivt! Mann med gitar. Men han har ikke sånn machostemme. Han er ikke en manne-mann. Men har definitivt de beste sangene og tekstene etter min mening.

Han skriver sanger selv, og synger veldig bra live. Jeg er frelst :) Kan bruke mange timer på å se på livekonsertene hans. Mange gode sanger, anbefaler spesielt Plane, You and I both, Live High, 93 million miles, Details in the fabric, Everything is sound, A beautiful mess, The woman I love, If it kills me og Song for a friend med mange flere..

Anbefaler virkelig å se konserter. Han er virkelig flink.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...