Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 for å få hjelp fra NAV? Jeg har nettopp vært til psykiatrisk poliklinikk da jeg sliter med BDD(body dysmorphia) ifølge dem. Eller hun kunne ikke sette diagnosen direkte på meg(og godt er det egentlig - hvem har lyst på diagnoser?), og jeg passet heller ikke inn til å få tilbud om flere slike timer der på klinikken. Men hun mente at jeg er såpass plaget at jeg burde få hjelp av NAV til å komme i jobb, men dette bestemmer ikke hun. Jeg går hjemme uten inntekt, da jeg ikke har søkt arb.ledighetspenger pga at jeg ikke takler alle settinger. Hun mente jeg kunne få tilbud om omskolering til et yrke jeg taklet å jobbe i gjennom NAV. Må man ha diagnose for å få den hjelpen? Må man ha med noe skriv fra fastlege? Anonym poster: 695914f6dfa4176ab234955fa9b1cc32
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 For å få omskolering så må det først testes ut hva du kan klare i det yrket du allerede er utdannet til og om det fins alternative jobber innenfor ditt yrke. Anonym poster: 9e4cc5cb2ff84df675587605d438f9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå