Gå til innhold

Ok, gi meg et tupp i rumpa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å gå ut alene, angst for hva som kan skje, og endel andre saker. Men nå kjeder jeg meg såpass, og har ikke gått ut alene på fler mnd!

Tenkte å presse meg såpass slik at jeg går ut en tur nå.... Men kjente jeg svetter og har vondt i magen allerede!

Noen som vil gi meg et tupp, eller "ha troa på meg"? :P

Anonym poster: 1a9aa16d179efe7f2e43810e5e45ee89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir vanskeligere jo lenger tid det går siden du har vært ute alene. Men det er jo flott at du tar tak i det nå.

Du trenger jo ikke ta en lang tur ut. Kanskje en liten tur i dag, også øke gradvis tiden ute?

Hvordan gjør du det med handling og sånt, forresten?

Skrevet

Ta med deg headphones og sørg for å ha den beste musikken på mobilen. Så bare vandrer du av gåre og lever deg inn i musikken :) i belive in you!!

Skrevet

Sånn, da har jeg kommet inn igjen..

Gått en liten tur (:D) , men gikk også inn i forskjellige butikker og unngikk gater der jeg visste det var mye folk/bråk...

Hørte også på musikk som du over nevnte :)

Var litt godt å kunne gå ut alene også, men jeg glemmer å puste. Kjenner ihvertfall ut som det, at jeg virkelig må finne igjen den "vanlige" pustefunksjonen når jeg kommer inn døra.

Med handling, har jeg enten med samboer eller veninner/mor, da vi flytter nesen mot kassen, gir jeg de kortet/lommeboken, mens jeg forsvinner ut i bilen.

Hi.

Skrevet
Sånn, da har jeg kommet inn igjen.. Gått en liten tur (:D) , men gikk også inn i forskjellige butikker og unngikk gater der jeg visste det var mye folk/bråk... Hørte også på musikk som du over nevnte :) Var litt godt å kunne gå ut alene også, men jeg glemmer å puste. Kjenner ihvertfall ut som det, at jeg virkelig må finne igjen den "vanlige" pustefunksjonen når jeg kommer inn døra. Med handling, har jeg enten med samboer eller veninner/mor, da vi flytter nesen mot kassen, gir jeg de kortet/lommeboken, mens jeg forsvinner ut i bilen. Hi. Anonym poster: 1a9aa16d179efe7f2e43810e5e45ee89

ååh, så flink du var!! :) Kjenner flere i nær familie som sliter med angst. Det er ikke hokus pokus og ren magi som kan ordne opp i det. Men det du har gjort nå er et godt steg på veien.

Stå på. Jeg har absolutt troa på deg!!! Det har du bevist :)

Skrevet

Takk for at dere har troa på meg, hehe :)

Håper bare det fortsetter sånn!

Men må innrømme at jeg kjappet meg både ut og inn før skolene var ferdige, med tanke på at det da kommer store folkemengder..

Er kjipt når det skal hindre en sånn...

hi

Skrevet
Takk for at dere har troa på meg, hehe :) Håper bare det fortsetter sånn! Men må innrømme at jeg kjappet meg både ut og inn før skolene var ferdige, med tanke på at det da kommer store folkemengder.. Er kjipt når det skal hindre en sånn... hi Anonym poster: 1a9aa16d179efe7f2e43810e5e45ee89

Det skjønner jeg veldig godt! Men i dag har du vært flink. Utordre deg selv litt av og til så har jeg troa på at du skal klare dette. :) Får du hjelp for angsten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...