Gå til innhold

hvor skal du/dere feire jul da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire jul sammen med hele familien på far siden. Vi blir vel nærmere 15-20 stk så det blir koselig. Bestefaren min reiser fra utlandet for å feire jul med oss og andre slektninger reiser nærmere 100 mil for å komme. Så i år blir en annerledes jul både for meg og min samboer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og samboeren og våre to barn skal være hos min mor. Sammen med bestemor, bestefar, to tanter, min pappa og mine to søstre :-)

Skrevet

Meg, mannen og barna får besøk av svigers og mannen sin farmor. Vi fikset pinnekjøtt og tilbehør og svigermor ribbe og dessert. Andre julen vår her hjemme, men første når vi er med svigers. Ubeskrivelig deilig å ikke drasse med et lass av presanger frem og tilbake :)

Skrevet

Vi skal være hjemme. Svigermor kommer. Dørene er åpene for andre som vil komme også, men siden de bor litt unna regner jeg ikke med de kommer. Vi koser oss hjemme.

Anonym poster: 9a0a281249757902591274cbee73c306

Skrevet

Hjemme sammen med massevis av familie. Gleder meg! :)

Skrevet

Her skal jeg og barna mine feire jul alene.

Vi har de siste åra vært hjemme annet en et par timer på ettermiddagen på julaften når vi har vært invitert på middag hos et familiemedlem. Men i år er vi ikke invitert da de har andre planer (helt forstålig.)

Syntes det er litt trist å ikke ha noe som helst voksenkontakt på julaften men det blir masse kos med meg og unga så det går nok greit. Jeg sitter alene hver eneste kveld ellers i året så jeg er nå vant til det.

Ungene er vant til sånn jul og kommer til å kose seg masse det skal jeg se til ihvertfall.

Men jeg er vokst opp med stor familiejul så det der er litt stusselig for min del.

Anonym poster: 44505d6838b01b178a17e56d84f53c53

I år skal vi feire hjemme hos oss selv:-)

Jeg og samboer har like tradisjoner fra barndommen så det er veldig problemfritt. Foreldrene mine og bror/svigerinne (jaja hun får da selvfølgelig være med selv om hun oppfører seg fryktelig snålt).

I år skal vi ha med 4 åringen i kirka og det gleder jeg meg masse til!

Anonym poster: 60aac32253b2f5af41e7204471b47be5

Skrevet

Forhåpentligvis skal vi feire jul hos farmor og farfar sammen foreldrene mine,søskene mine,noen tanter og noen onkler :)

Men det kan være at faren krever å være sammen med sønnen på julaften så da må jeg eventuelt feire jul med hans familie.

Skrevet

Hjemme med mann, barn og pappa. Det er alltid bare oss :-)

Skrevet

Hjemme! Sammen med mannen, barna, xen (far til eldstebarnet), foreldrene og broren til xen! Blir koselig! :D

i1.juledag skal vi kose oss sammen med mine foreldre og mannen min sin mor/stefar, og et par gamle bestemødre.

-Xen min er her mye av jula da forresten

Anonym poster: 8f20b0bc22eb1aaff393024c52e6c621

Skrevet

I år drar jeg, mannen og våre 4 barn til Tenerife. Reiser lille julaften, og skal være i to uker.

Gleder meg storveies, og håper på skikkelig badevær hele tiden. Kan vel bli litt rart på julaften, men tror at det blir såpass annerledes at vi kommer ikke til å tenke så mye på det.

Skal bli deilig å slappe ordentlig av i to uker, og få masse tid sammen:)

Skrevet

I år skal vi være hos mine foreldre. Jeg har egentlig mest lyst å være hjemme hos oss selv, men vi fant ut at det er kanskje morsommere for sønnen vårres hvis vi reiser til mormor og morfar. Lillebroren min med kona og barn skal komme dit, pluss att bestevenninnen min med to barn bor i samme nabolaget. Her hjemme er det ikke så mange barn i jula. Alle reiser jo bort ;)

Skrevet

Har litt lyst til å dra til Sverige, til min tante. Men så har jeg en forbanna jobbdag midt i jula. Bare EN! Er redd vi må feire jul hjemme da, ganske langt å dra til Sverige når man ikke kan være der en stund.

Eventuelt feire hos min mor, men egentlig vil jeg ikke det da det var fullstendig kaos der ifjor. Ikke lyst til å gjenoppleve det.

Gjest Utradisjonelt
Skrevet

I år skal vi feire hos mine foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...