HeltAnonym Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Hva skal dere gi deres 1 åringer til jul?
♥Madam Mim♥ Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 nå har jeg ei på 2.5 år, men kan gi deg et tips som falt veldig i smak her :-) Vi ga henne er gyngeku i skikkelig plysjstoff når hun var rundt et år. Det er en slik som ser ut som en bamse og er myk og god å kose med. Trykker du på den ene øra så rauter den. Den er veldig stas enda både og gynge på og kose med. Pluss at hun nå har begynt å legge teppe over den om kvelden og koser natta før hun selv skal legge seg :-) Den kostet vel rundt 700kr på en utstyrsbutikk, men var vel verdt pengene :-)
BareMeg73 Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Snupp er er 18 mnd til jul. Hun skal få fullt utstyrt leke kjøkken fra Ikea.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Min jente blir 20 mnd til jul. Vurderer å kjøpe bl a lekekjøkken til henne. Ellers har jeg ønsket henne en del dukkeutstyr, siden det er noe hun interesserer seg mer og mer for. Rosa Duplo er en annen ting, for å skille det litt fra broren sitt(som han ikke er så glad i å dele) Andre ting jeg kunne ønsket til henne(om det ikke var for at hun har arvet etter broren) Gyngehest Puslespill. Trehjulssykkel Akebrett Anonym poster: 8eafadf52dfe29a1f6cad93e9dc134f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå