Gå til innhold

Gladhistorie om det å ha stebarn!

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Min samboers barn er riktignok store nå, og vi har ikke bodd i samme hus. Ble kjent med guttene som tenåringer. Vi har feriene sammen siden de bor langt unna. Men i år insisterte de på også å ha jul med oss. Den eldste uttrykte det klart: "Hos mor og stefar er det god mat og dyre gaver, men ingen hygge. Man føler seg som en forbryter bare man setter seg i en av deres dyre stoler." Vi ble glade, og er i gang med å planlegge en stor juleferie med masse familie!

Så kom en veldig hyggelig historie fra den store gutten igjen, han har nemlig fått en kjæreste han ville fortelle om. Det var meget beskrivende - ikke av henne, men av oss. Hun er nemlig vegetarianer. Han forklarte: "Når du forteller det til mor, får du bare jatting, hun sier 'det er jeg også, jeg klaaaarer ikke kjøtt.' Selv om det er løgn! Hos far får du humor på det, f eks 'Ja, da var det tid for en saftig rødbetebiff, folkens'. Men fra min stemor er det bare klem og kos og masse kjærlighet å få!"

Hmm. Den stemoren er nemlig meg! Så nå er jeg ekstremt smigret!

Og glad - for at ungdommene opplever at de får kjærlighet av meg. Det blir nemlig aldri for mye av det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dere får en fin jul! :)

Skrevet

Så kjekt! Har også et godt forhold til stebarna mine :) De er ikke like store som dine, men får ofte høre at jeg er verdens beste stemor o.l :) Håper dere får ei fin jul! :)

Skrevet

Så hyggelig!

man hører mye rart og negativt, men de positive historiene hører man ikke.

Kjenner til en familie med mine-dine, våre barn i STOR forstand. De har valgt å feire jul sammen hele bunten i mange år!

Så det går an!

Anonym poster: efc267cb7700679dfad9abaef6ead682

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...