LilleBamBam+EnTil Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Siden vi begge jobber turnus må enten begge jobbe annenhver jul eller så må vi regne med å ikke feire hel jul sammen. Slitsomt egentlig, men hva har en for valg.... i år jobber vi begge julaften. Vi får heldigvis feiret sammen fra kl 17. Og datteren vår er hos besteforeldrene. Ellers i jule blir det nesten som en vanlig arbeidsuke. Endelig godt at vi jobber ulikt ellers: han jobber kveld og dag, jeg jobber natt. hvordan løser dere hvor begge har turnusjobber det?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Det er vel sjelden turnusen blir slik at dere må jobbe julaften kveld begge to? Ellers tror jeg det er vanlig å flytte litt på julefiringen til en dag dere begge har fri på kvelden om en av dere jobber julaften kveld. Feire julaften på lille julaften eller 1. juledag. Anonym poster: 7f88bc6867c886ce41ae2cdd41faa51f
Elsker livet Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Før hadde vi begge turnusjobber, det løste vi enkelt med å jobbe når vi skulle jobbe. Ingen barn den gangen. Etter at vi fikk barn sluttet jeg å jobbe, hadde ikke vært noen god løsning hverken i jula eller ellers i året om begge skulle jobbe turnus.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Vi jobber turnus begge to. Vi jobber samme år, det året ungene er hos den andre foreldren sin. Vi tar på oss de ugunstige arbeidstidene slik at andre har mulighet til å feire litt med familien sin. Før jeg fikk barn jobbet jeg hver julafen og andre slike dager slik at de med barn kunne feire med familien. Så nå får jeg litt tilbake for å ha vært rei før jeg fikk barn. Anonym poster: e95a03d1667176cd9f07609e4c9798c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå