milla_mamma Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Kjenner jeg er ekstra stressa for tiden, men eksamen hengende over meg, en liten 2 åring som er höyt og lavt, jobb, og kvalme pga liten i magen.. Så jeg har jukset litt og begynt å höre på julemusikk i det små... Det senker pulsen og gir meg en god stemning Har dere noen tips til koselig julemusikk?
Lykkeligmed2 Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Drummer boy (vera lynn), Santa Baby (Eartha Kitt), Vårres jul (Hans rotmo), Home for Christmas (Maria Mena), Nå er den hellige time, O helga natt... Å, det er så mange :) God jul! :)
Satya Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Juleplata til Aasmund Nordstoga! Og så har Kari Bremnes sammen med en svensk artist gitt ut en nydelig juleplate for noen år siden. Enig med deg i at julemusikk har en beroligende virkning :-)
PintSizedDictator Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Kurt Nilsen og Sissel Kyrkjebø har mange fine
PintSizedDictator Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-_6ulE8fDu8 Bla. denne <3
milla_mamma Skrevet 15. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2012 Den sangen er nydelig! Tror jeg må skaffe den jule cden!
Hubro :) Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 Jul med Jardar Nydelig juleplate! Gleder meg til å begynne å spille den om tre uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå