Tuttelura881 Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Er 15 uker på vei, har vært plaget med kvalme og mageondt siden jeg ble gravid! Men de siste dagene har jeg fått skikkelig stikkende smerter i magen når jeg spiser! Blir også slapp, dårlig, må som regel legge meg ned en times tid før det går over er veldig ubehagelig, noen andre som har opplevd dette? Legekontoret e stengt i dag! :/ og den lokale legen reiser bort på kurs i morgen. Så vet ikke når jeg får komme inn på sjekk ellers må jeg kjøre flere timer for og komme til en annen lege!
mei87 Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Det er vel bedre å kjøre i noen timer for å få en annen lege, enn å vente i flere dager med smerter? Håper du finner ut av det!
Tuttelura881 Skrevet 15. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2012 Er vel kanskje det men det forsvinner av seg selv, og kommer tilbake neste gang jeg spiser! Spiser ting jeg ellers har spist. Drikker også masse vann. Er akkurat som at jeg er uttørket hele tiden!! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå