Gå til innhold

Gud så pinlig... Flaueste legebesøk ever!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i en ukes tid hatt så sinnsykt vondt i en tå når jeg går eller løper.

Kommer inn til legen og klager min nød. Så får han se på tåen og gjett hva han gjør... Klipper tåneglen! Problem solved!

Gud så flaut.... En naboneglen som har stukket i tåa og gjort skikkelig vondt.

Anonym poster: c0fb31cb2c9593ec3991369582dcf7b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk opplevd å høre slikt før, legen har sikkert til og med vore ute for verre ;)

Skrevet

Haha, jammen bra man har leger som kan klippe tåneglene når det trengs! :P Du får trøste deg med at han fikk en morsom historie å fortelle når han kom hjem til familien sin... ;)

Skrevet

Ha,ha,ha :) :) :)

Anonym poster: 08aeeb1e7aac61fa40b4e8521a7d92a5

Skrevet

Ha, ha! Dagens! :D

Hva sa du til legen da?

Anonym poster: 18b1b4d76c5dcd4b83cc8a0a9fc385b7

Skrevet

Hahaha! Måtte du betale også?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Altså, om du først måtte betale nesten 200 kr for dette (er det ikke det som er timespris?), burde du ihvertfall bedt legen slenge på litt pedikyr samtidig :D hihihi

Skrevet

Hahahaha :)!

Jeg kan også fortelle om en litt annen pinlig opplevelse hos legen, done by moi. Heldigvis noen år siden, slik at jeg har fått tid til å fordøye det og nå kan snakke om det uten å ha hendene foran ansiktet.

Vel, jeg var gradid - og førstegangs. Legen min, en særdeles kjekk og stram kar, tok nødvendige prøver, samtalet - og kom fram til at jeg måtte ha en GU siden det var første graviditet (dette er noen år siden).

Vel, opp i stolen og spre herligheten. Legen er av det sympatiske slaget, som flere ganger forteller at "Huff, han beklager at jeg må gjennom dette altså!" - og så kjenner han forsiktig etter der han skal, sier at jeg bare må si ifra om det gjør vondt. Og der sitter jeg da, i en noe klein situasjon, og skal liksom lette på stemninga - hvorpå det smeller fra meg: "Nei, dette var bare godt, altså!"

STØNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Hahahaha :)! Jeg kan også fortelle om en litt annen pinlig opplevelse hos legen, done by moi. Heldigvis noen år siden, slik at jeg har fått tid til å fordøye det og nå kan snakke om det uten å ha hendene foran ansiktet. Vel, jeg var gradid - og førstegangs. Legen min, en særdeles kjekk og stram kar, tok nødvendige prøver, samtalet - og kom fram til at jeg måtte ha en GU siden det var første graviditet (dette er noen år siden). Vel, opp i stolen og spre herligheten. Legen er av det sympatiske slaget, som flere ganger forteller at "Huff, han beklager at jeg må gjennom dette altså!" - og så kjenner han forsiktig etter der han skal, sier at jeg bare må si ifra om det gjør vondt. Og der sitter jeg da, i en noe klein situasjon, og skal liksom lette på stemninga - hvorpå det smeller fra meg: "Nei, dette var bare godt, altså!" STØNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG!! Tenker begge ble ganske flaue! Jeg hadde nok aldri vist meg for den legen igjen.. hehehe

Anonym poster: 97b9cf9fa47864d315693b1af3c48a45

Skrevet

Vi tilkalte en gang elektriker fordi lampa på soverommet bare sto og blinka. Skikkelig irriterende. Elektrikeren kom, skrudde pæra ordentlig inntil og dro igjen.... Flaut altså :D

Anonym poster: f33965b325b7607133ad2411fe6c0171

Skrevet

Vi tilkalte en gang elektriker fordi lampa på soverommet bare sto og blinka. Skikkelig irriterende. Elektrikeren kom, skrudde pæra ordentlig inntil og dro igjen.... Flaut altså :D

Anonym poster: f33965b325b7607133ad2411fe6c0171

Hehe der jeg jobbet for en del år siden ringte en av mine kollegaer til en reparatør fordi vaskemaskinen ikke funka.

Han kom satte i stikkontakten og reiste igjen.

Jeg og de andre som jobbet der lo så vi grein når vi hørte det, stakkars ho kom aldri helt forbi den der. Men heldigvis så ho humoren i det etterhvert hun også.

Anonym poster: 83fa681e8c6357445474efe9cd5b6184

Skrevet

haha :D Da jeg var 24 hadde jeg et vindu som det trakk sånn i fra. Var så ille at det kom litt snø inn på vinteren. Ringte "vaktmesteren" (var et slags borettslag med vaktmesterordning) og klaget. Heldigvis var ikke jeg selv hjemme når han kom for å "reparere". Det han gjorde var nemlig å lukke vinduet!

Skal sies at jeg hadde prøvd å lukke det selv, bare ikke fått til. Men jeg trodde oppriktig at det var noe feil med vinduet.. :P Torde aldri åpne det igjen i tilfelle jeg ikke skulle klare å få det igjen ;)

Skrevet

Vi fikk en gang Miele hjem til oss fordi tørketrommelen bare blåste kaldt og klærne ikke ble tørre. Jeg småkjefta litt da reperatøren kom og sa at trodde maskinen skulle vært bedre til den prisen. Han åpna en luke til et filter jeg ikke visste fantes. Så skylte han det og vips da virka trommelen. Den var tett og filteret måtte rengjøres innimellom. NÅ vet jeg om filteret iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...