Gå til innhold

Bare gråter og gråter nå... Jula er ødelagt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen insisterer på at vi skal feire jul sammen med hans foreldre i år. Ellers er jeg alltid hos mine mens han og barna er annenhvert år med oss og annenhvert år hos svigers.

Jeg har akkurat hatt en skikkelig ubehagelig samtale med svigermor... Hun nekter å lage ribbe for de pleier å ha pinnekjøtt... Jeg sa det som det var da.. At jeg ikkeføler meg velkommen der når de ikke tar hensyn til mine tradisjoner... Hun ble mildt sagt SUR!

Vurderer å fly hjem til mine foreldre etter barnehagelevering den 22...

Anonym poster: d904dc49234292fc5262fe42c6ca81b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har latt barna feire jul uren deg fordi du ikke vil være vekke fra foreldrene dine?

Sært!

Skrevet

Hæ? Pleier ikke du å feire sammen med mann og barn når de er hos dine svigerforeldrene??

Skrevet

Dette skulle være et morsomt innlegg fordi...?

Anonym poster: 905b70d8f58a7042c24ffabafb7a90c3

Skrevet

Ja det er nødt til å være trolling dette her?

Skrevet

Må være troll....

Argh, jeg gikk rett på.. For lite søvn!

Skrevet

Garantert troll!

Anonym poster: bef104aef81c0376194b971378c83ae8

Skrevet

For meg er jul ribbe hos mamma og pappa... Barna bryr seg ikke så lenge de får gaver, dessuten er det deilig å slippe å orge alt for en gangs skyld..

Det var uansett ikke poenget her, det var mer min urimelige mann og hans mor som ikke er det spor bedre...

Skrevet

Gi deg mens leken er god du. Dette er nemlig ikke morsom trolling!

Skrevet

Jeg foreslo det og hun sa nei... Ordningen har hatt med mitt forhold til svigers å gjøre. Mannen vil ikke ta fra dem jul med barnebarna selv om de ikke vil ha meg der. I mener han at vil må legge ned våpnene, og det går jo strålende liksom...

Skrevet

Dette nekter jeg å tro på!

Det finnes vel ikke mammaer som oppfører seg som bortskjemte prinsesser på 4 år?

Anonym poster: 49e414928f25c24309d8a4487c81f392

Skrevet

Neh, dette var kjip trolling.

Anonym poster: 09eb3ad24c1ce9174f3e89f035e9a25c

Skrevet

Om dette IKKE er troll - (usannsynlig) så må jeg bare si:DU kan ikke bestemme maten når DU er gjest. PrinsesseVilIkke er nok et passende nick for deg!Skjønner at svigersene dine har et anstreng forhold til deg hvis dette er normal oppførsel fra din side. Hva med å vokse opp?Utakknemlige (forhåpentligvis) TROLLKJÆRRING.

Anonym poster: e92171f1a818a0a2cc9071aeb03db0f4

Anonym poster: e92171f1a818a0a2cc9071aeb03db0f4

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Vel, det er du som er problemet. OK at du ikke vil feire med svigerforeldrene, det er sikkert mange grunner til det, men å måtte spise pinnekjøtt kan da ikke være den verste? Bli hjemme med mamman og pappan din da, og få ribbe hvis det er så viktig. Jeg hadde også blitt pisse sur hvis en gjest forventa at jeg skulle stå over grytene og lage TO julemiddager. Sånne gjester kan bli hjemme....

Kanskje MANNEN din føler at han lever i et krysspress også, og at dette viser hans ønske om å få leve med en hel familie?

Endret av Pashla
Gjest ________
Skrevet

Kan ikke du lage det selv da i en kasserolle + kålrabistappe

Skrevet

Troll. Dette er for dumt til å være sant...

Gjest Filifjonka
Skrevet (endret)

Hvis du mot all formodning ikke troller, så sier jeg meg enig med Pashla. Du er problemet her. Du føler deg altså ikke velkommen, fordi svigerfamilien ikke er villig til å kaste sine tradisjoner vekk og adoptere dine? Snu på problemet: Hvilken holdning viser du til dem og deres tradisjoner når du kan kreve noe slikt?

Endret av Filifjonka
Skrevet

Har barnehagen åpent lørdager hos seg? For 22 er nemlig på en lørdag...

Skrevet

Jeg får det jeg liker fordi jeg ikke spiser ribbe og har verden beste svigers. Ser ikke helt argumentet med at det ikke blir jul om du ikke får det du vil ha til middag. Hadde de ikke lagd kalkun til meg hadde jeg spist potet, kål og saus!! Er da gjest!!

Skrevet

Håper dette er et troll!

For en primadonna du er HI

Du og mannen din får starte egne juletradisjoner, så inviterer dere besteforeldrene.

Da er du verten og du bestemmer maten.

Er du gjest så er du gjest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...