Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Samboer sa i går at han grudde seg til permisjonen fordi han da måtte få penger fra NAV, slik som alle taperne... Han vil heller jobbe enn å ha permisjon. Anonym poster: e0f41dae45790c6ba83dd0ec391d96c7
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Nei, det er ikke normalt. Anonym poster: de62595509aaa53624866bc260eb5d38
Bustehue Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Ingen er tvunget til å motta penger fra NAV.
<3 2G <3 Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Hehe, kan han ikke spørre jobben om de kan utbetalt så setter de inn penger til jobben. Hadde det ikke vært for NAV hadde vi måttet selge leiligheten og bil for å overleve mens jeg er syk. Barnetrygd, pensjon og alt kommer derifra, hva skal han gjøre når han blir pensjonist?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Han kan ikke være gammel hvis han ikke klarer å skille permisjon og folk som ikke gidder å jobbe Anonym poster: 543e4dc5660c494cfac54ecf1bd080ed
Bellabellabella Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 Vet ikke hvor normalt det er er, men nå er det jo en forskjell på de ulike ytelsene fra NAV da. Det er heller ikke alle som er udelt positive til det velferdssystemet vi har i Norge, og de har full rett til å være kritiske til det, men synes det er barnslig å kalle folk tapere fordi de får støtte fra NAV.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 15. november 2012 #8 Skrevet 15. november 2012 For en latterlig holdning! Jeg skriver som de andre over meg, at det er da stor forskjell på ytelsene fra nav. Dessuten, ALLE kan ende opp som arbeidsledig eller syke, så å kalle dem tapere, det er noe av det mest fordomsfulle og tanketomme jeg har hørt på lenge! Så nei, i mine øyne er det ikke normalt....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #9 Skrevet 15. november 2012 Det ble jo nav for å få alle de forskjellige trygdeordningene inn ett sted og det ikke skulle bli "flaut" å gå på sosialkontoret. Jeg fikk penger på nav siden jeg ble sykemeldt en stund før permisjon, men søstra mi får ikke penger fra nav men fra arbeidsgiver og tror det er og veldig normalt. Anonym poster: 8aae3cf1e967981124f68f695e41ff0f
Elsker livet Skrevet 15. november 2012 #10 Skrevet 15. november 2012 Det er veldig flaut å motta barnetrygden fra NAV også.
Har en farlig sexy mann Skrevet 15. november 2012 #11 Skrevet 15. november 2012 Det vitner hvertfall om uvitenhet!
Miss Chocolate Skrevet 15. november 2012 #12 Skrevet 15. november 2012 Litt typisk karrierrejager...? Jeg leste et intervju med en av Norges rikeste (husker ikke hvem) som jobbet døgnet rundt og plutselig en dag fikk han et kraftig hjerteinfarkt og svevde mellom liv og død. Han ble liggende ett par uker (eller noe sånt) på sykehus og dagen etter utskrivelse var han tilbake på jobb. Sykemelding gikk i søpla og sykedagene ble tatt ut som ferie, "for jeg skulle ikke ha det på meg at jeg hadde vært sykmeldt" (!!!)
Gjest Antarctica Skrevet 15. november 2012 #13 Skrevet 15. november 2012 Blir pinlig når han skal bli pensjonist, da? Bli stønadsmottaker som alle de andre oldisene?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #14 Skrevet 15. november 2012 "....slik som alle taperne" Haha! Han ER en taper når han har en slik holdning Anonym poster: 2eab05ef43405a7d60f8a3ec5ae696c0
PintSizedDictator Skrevet 15. november 2012 #15 Skrevet 15. november 2012 For en trist holdning da :s Det hjelper vel heller ikke å tenke at de pengene han får fra NAV har han vært med på å finansiere ved at han jobber... I alle dager... Kalle andre mennesker for tapere ene og alene på det grunnlaget. Det gjør meg trist faktisk. Tenk å ha et så snevert syn på verden rundt seg :S Mannen din hadde hatt godt av en skikkelig oppvekker. Minner litt om min egen mann når det kommer til tigging og uhjelp. Slike folk skulle hatt en kollektiv ørefik D:
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #16 Skrevet 15. november 2012 Veldig unormalt. Tenk for det første å ha ett sånn syn på mennesker generelt, NAV finnes for de som ikke KLARER å jobbe, ikke de som ikke gidder å jobbe. Pluss, ser han ikke verdien i å være sammen med barnet sitt..? Glad jeg ikke har barn med en sånn mann, for å være helt ærlig. Anonym poster: 3ebaefa42abc14cc24665d5d80ff25e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå