Gå til innhold

Søvn er oppskrytt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ikke.... Har vært våken med ett-åringen siden jeg la meg i kveld. Hurra! Kvalm som f.... og nå har jeg gitt opp å få henne til å sove og gått inn i stuen, så nå skal hun få slite seg ut selv!! Grrr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, en sånn natt har vi også hatt! Hun sovna kjempetidlig og sov så søtt og fredelig til kl 23, da var hun våken til 3. Og våknet igjen kvart over 6. Snork... Sovna jenta di igjen? Og fikk du sove? Rart at dette samfunnet går rundt, med alle zombiemammaer og -pappaer på jobb rundt omkring!

Skrevet

Hufffff... Ja, hun sovnet heldigvis i halv fire-tiden og sov til halv åtte, så fikk noen timer ;) zombiemamma var passende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...