Ms.Smith Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Eller ikke.... Har vært våken med ett-åringen siden jeg la meg i kveld. Hurra! Kvalm som f.... og nå har jeg gitt opp å få henne til å sove og gått inn i stuen, så nå skal hun få slite seg ut selv!! Grrr....
NoraLill82 Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Uff, en sånn natt har vi også hatt! Hun sovna kjempetidlig og sov så søtt og fredelig til kl 23, da var hun våken til 3. Og våknet igjen kvart over 6. Snork... Sovna jenta di igjen? Og fikk du sove? Rart at dette samfunnet går rundt, med alle zombiemammaer og -pappaer på jobb rundt omkring!
Ms.Smith Skrevet 15. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2012 Hufffff... Ja, hun sovnet heldigvis i halv fire-tiden og sov til halv åtte, så fikk noen timer zombiemamma var passende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå