Gå til innhold

Baby 7måneder som ikke vil sove...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner ca ved midnatt og er våken noen timer... Vært sånn de siste nettene... Jeg orker snart ikke mer av det, er så trøtt og konstant hodepine av altfor lite søvn. What to do?

Anonym poster: 432a7db29c1e309841c63adbf1723a90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har du sikkert prøvd, men det første som slår meg er at dere kanskje kan utsette leggingen med en times tid..

Skrevet

Har ikke prøvd det, rett og slett fordi at han er så trøtt i 7tuda at jeg aldri ville greid å holde han våken lenger... Frem til nå har han sovet stort sett hele natta, evt at han har måttet få sokken er par ganger.

Skrevet (endret)

Sliter med det samme! Men min er 16 mnd og har holdt på nesten 4 uker! :(

Har desverre ingen gode tips til deg.. Min gutt legger seg fint i 8 tiden, men våkner rundt midnatt og holder det gående i hvertfall ett par-tre timer.. utrolig slitsomt.. :/

Endret av Liaes <3gutt<3
Skrevet

Disse små får uvaner veldig raskt..

Vi har slitt med soving i perioder vi også, og det er jo en liten trøst i at det vil bli bedre :-)

Har ikke noe direkte råd, men jeg har observeet følgende med vår sønn:

Han våkner stort sett mellom 6 og 7, men de gangene han av en eller annen grunn våkner 1-2 timer før han pleiee å våkne, så sover han plutselig mye lengre. Hender han våkner pga astmaen sin, tørst, mareritt etc. Virker som om den våkningen (og da sovner han alltid fort igjen) gjør at søvn"klokka" resettes og han kan plutselig sove til 8-830 dersom det er stille i huset.

Om du er desperat, kanskje det kan være verdt å rugge litt i barnet en time eller to før han/hun pleier å våkne, kanskje skifte en bleie etc. Fåglarna vet, kanskje det funker for dere også?

Skrevet

Har ikke prøvd det, rett og slett fordi at han er så trøtt i 7tuda at jeg aldri ville greid å holde han våken lenger... Frem til nå har han sovet stort sett hele natta, evt at han har måttet få sokken er par ganger.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Har en på samme alder som ikke sover... Våkner 6-7 g hver natt. Slenger han ofte over i senga sammen med meg for da sover han bedre...

Skrevet

Dessverre, null tips herfra også. Gjeldsarvingen er like ille som din, og eneste som funker er å ta han opp i sengen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...