Lønnesirup90 Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Flere av dere som er det ? Jeg har ikke lyst på noen ting, jeg blir kvalm av alt jeg spiser og kaster mye opp igjen ! ( er 26+1) jeg prøver å spise masse forskjellig men det meste kommer opp igjen og jeg føler jeg "skader" babyen, han vokser jo som han skal å alt er bra me han, men jeg føler meg likevel "slem", noen som har forslag til hva jeg kan gjøre ? Når ingentig frister og det meste kommer opp igjen ?:/
LivHeidi Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Jeg kaster ikke opp maten lenger, men det er MYE jeg absolutt ikke har lyst på eller spiser ennå. Finn ut om det er sure ting du liker, frisk frukt eller noe sånt. Så spiser du det. Kaldt vann med isbiter i hjalp meg mye. Sure epler. Frisk frukt og bær. Kjøttdeig var og er verste sak for meg. Babyen tar den næringen han skal, det er deg det går ut over om du ikke får i deg så mye mat.
englespire Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 jeg er nå i slutten av uke 38, og har vært periodespiser hele svangerskapet. hadde voldsom matlyst de første 8 ukene, og etter det har matlysten vært ganske laber... men babyen tar det den skal ha, så det er kun deg selv det går utover om du ikke spiser noe særlig... Jeg er slik at jeg får lyst på noe også spiser jeg nesten bare det i en periode, også blir det en annen ting neste runde... For en måned siden var det smoothie, nå er det alt mulig i brun saus, i våres var det kyllingsalat.... men så lenge jeg spiser kun det jeg har lyst på så blir jeg ikke kvalm heller.... antagelig selvbedrag på høyt nivå, men det funker for meg...
Lønnesirup90 Skrevet 15. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2012 Takk for svar får bare drikke vannet mitt og prøve meg på noe frukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå