Gå til innhold

Så sykt matlei !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere av dere som er det ? Jeg har ikke lyst på noen ting, jeg blir kvalm av alt jeg spiser og kaster mye opp igjen ! ( er 26+1) jeg prøver å spise masse forskjellig men det meste kommer opp igjen og jeg føler jeg "skader" babyen, han vokser jo som han skal å alt er bra me han, men jeg føler meg likevel "slem", noen som har forslag til hva jeg kan gjøre ? Når ingentig frister og det meste kommer opp igjen ?:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaster ikke opp maten lenger, men det er MYE jeg absolutt ikke har lyst på eller spiser ennå.

Finn ut om det er sure ting du liker, frisk frukt eller noe sånt. Så spiser du det. Kaldt vann med isbiter i hjalp meg mye. Sure epler. Frisk frukt og bær. Kjøttdeig var og er verste sak for meg.

Babyen tar den næringen han skal, det er deg det går ut over om du ikke får i deg så mye mat.

Skrevet

jeg er nå i slutten av uke 38, og har vært periodespiser hele svangerskapet.

hadde voldsom matlyst de første 8 ukene, og etter det har matlysten vært ganske laber...

men babyen tar det den skal ha, så det er kun deg selv det går utover om du ikke spiser noe særlig...

Jeg er slik at jeg får lyst på noe også spiser jeg nesten bare det i en periode, også blir det en annen ting neste runde... For en måned siden var det smoothie, nå er det alt mulig i brun saus, i våres var det kyllingsalat....

men så lenge jeg spiser kun det jeg har lyst på så blir jeg ikke kvalm heller....

antagelig selvbedrag på høyt nivå, men det funker for meg...

Skrevet

Takk for svar :) får bare drikke vannet mitt og prøve meg på noe frukt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...