frøken alexandra Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Venter en liten mini rett over nyttår og gleder oss masse På vårparten har vi tenkt barnedåp, men i den forbindelse har vi ikke råd til å invitere hele familien på min og hans side. Vi har tilsammen stor familie og som nyetablerte har vi ikke mulighet til å invitere 40/50 stk i barnedåp. Spørsmålet mitt er da; hva syns dere om at man sender ut kort til familien med bilde av babyen, med en kort, liten presentasjon av mini? Jeg syns jo i utgangspuntket dette kan vøre ganske koslig, men er redd noen kanskje ser på dette som å skryte og liksom "vise frem" mini på en litt overlegen måte? Hva syns dere? Er så usikker Siden vi har familie spredt over landet er det ikke slik at alle kan komme å hilse på heller. Vet disse kortene er ganske vanlige i andre land (USA og Frankrike feks..), men jeg har ikke hørt om dette i Norge. Håper dere kan komme med noen kloke ord
CarmaCameleon Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Jeg syns det høres veldig hyggelig ut! Nå til dags har jo de fleste Facebook, så jeg tenker kanskje at dersom dere er aktive der, og har familien der, hadde det jo vært like greit å bare legge ut bilder av babyen der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå