forevermamma Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 ...er alle de som slenger dritt til andre her inne uten å våge å stå for det.. Så utrolig mange stygge kommentarer her på forumet at jeg blir helt satt ut. Har aldri sett liknende. Voksne damer, liksom...
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Voksne i alder kanskje, men kanskje ikke i tanker og væremåte. Man forstår virkelig hvorfor det finnes mobbing i verden, når man ser hvordan mange mødre (?) tillater å oppføre seg Selvom man er på nettet, er det MENNESKER på andre siden. Ikke alle som forstår det.
CarmaCameleon Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Jeg må faktisk at jeg er imponert over dette forumet, jeg! Jeg er med i mange forum (ikke andre babyrelaterte forum, men), og dette er det eneste forumet hvor jeg kan smile over hvor gode og oppegående mennesker er - selv over internett Har aldri opplevd drittslening på noen som helst måte, og har heller ikke sett det her inne
marsgutt 2013 Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Jeg må faktisk at jeg er imponert over dette forumet, jeg! Jeg er med i mange forum (ikke andre babyrelaterte forum, men), og dette er det eneste forumet hvor jeg kan smile over hvor gode og oppegående mennesker er - selv over internett Har aldri opplevd drittslening på noen som helst måte, og har heller ikke sett det her inne Da har du gått glipp av noen tråder. enkelte kan være litt over streken noen ganger.
Tina-30 Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Det er mye svært unge her inne også, og de er jo enda yngre mentalt... Ser det på skrivemåten,ord og utrykk.
forevermamma Skrevet 15. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2012 Det er mye svært unge her inne også, og de er jo enda yngre mentalt... Ser det på skrivemåten,ord og utrykk. La oss håpe det stemmer. Da har de muligheten til å vokse det av seg...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. november 2012 #7 Skrevet 15. november 2012 Sier det ofte jeg.. Ikke rart at barn får dårlige holdninger til mennesker og dyr, og ikke vet forskjell på mitt og ditt og mangler respekt, når man ser hvordan voksne folk oppfører seg.. Mobbing kommer ikke fra barn, de har hørt det hjemmefra... Man må være forsiktig med hvordan man snakker sammen som voksne om naboen, "venner" og familie, rundt middagsbordet, i sofakroken etc., vi er rollemodellene til barna våre og de ser hvordan vi oppfører oss og hvilke holdninger vi har, og de blir som oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå