Gå til innhold

Er dette greit eller over streken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

At en mann har SMS-kontakt med en ung kvinne han synes er tiltrekkende, flere ganger om dagen, om alt mellom himmel og jord. Mye personlige greier og tildels flørtende tone, ihvertfall fra hennes side. Vi har vært sammen i en evighet, har det bra sammen og har to små barn, så jeg synes ikke dette hører helt hjemme når man er i et forhold, men ønsker ikke å være den sure sjalu kona heller. Hvordan reagere på dette da?

 

Anonym poster: b407a74dd457d1d5b3be0865ba5c771a

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Det er laaaaaangt over min strek ihvertfall!

Skrevet

Langt over streken!!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Er han flørtete av natur? I såfall hadde det ikke betydd noe for meg, værre om det kun er en flørte tone mellom de to, og ikke ellers..

Skrevet

det er overhodet ikke greit. Smugleste du meldinger?

Skrevet

Det er over streken ja. Blir man småbetatt eller betatt av en annen så skygger man banen, man leker ikke med ilden.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Ehh... Nei?! Jeg hadde blitt passe sur om min kjæreste hadde holdt på sånn.

Skrevet

Dette er ikke greit. Sett foten ned før det er for sent. Snakker av erfaring.

Skrevet

Vi har snakket litt om dette, derfor jeg vet litt hva det går i. Men hvordan sette foten ned egentlig, når det eneste man møtes med er den klassiske ja men stoler du ikke på meg, du er jo bare sjalu, jeg vil aldri være utro med henne osv osv...

 

HI

 

Anonym poster: 7ca719c816faaa49c17e628cb0ef73c1

Skrevet

Uakseptabelt....

 

Anonym poster: 4a090ab0e5eebbe26f2335713cc1d123

Skrevet

Å komme og si at du bare er sjalu, at han ikke ville funnet på å være utro etc., det blir bare vås i mine ører. Hvorfor trenger han å ha kontakt med henne?

 

 

Anonym poster: 0a0444352732cca2b1c6b74391832dac

Skrevet

Det er det jeg også lurer på... For vennskap sier han..

 

HI

 

Anonym poster: 7ca719c816faaa49c17e628cb0ef73c1

Skrevet

Det er over streken for min del. Da tror jeg ikke han er fornøyd med det han har og vet å sette pris på det.

 

Sende meldinger flere ganger om dagen med ei anna dame i tildels flørtende tone? Mannen din burde ta seg sammen, be om unnskyldning og åpne øynene litt.

 

At han kommer med den klassiske "stoler du ikke på meg" eller " du er jo bare sjalu" er nesten enda værre. Snakk om umoden og respektløs mann!

 

Nei, sett ned foten du HI og ikke finn deg i den oppførselen! Og gjør det raskt.

Skrevet

Ta igjen med samme mynt, og se hvilken reaksjon du får..

 

Anonym poster: 0bfa8b4098046c09532c8384102c80db

Gjest Antarctica
Skrevet

Spiller ingen rolle om det er "bare du som er sjalu" . Hvorfor skal ikke det tas hensyn til, da? Hvis du har det ubehagelig og føler det som en trussel, hvorfor må han på tørre møkka fortsette med det? Hvis jeg sier til min samboer at han bruker uforholdsmessig mye tid på en person, og at det ser ut som flørting fra mitt ståsted, ville han sporenstreks ha bedt om unnskyldning.

 

Hensynet til KONA er da viktigere enn et flyktig vennskap - og er det mer enn et flyktig vennskap, så han føler det blir vanskelig å slutte med de greiene, ja da skal I ALLE FALL alle rødlys blinke!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Spør han hvorfor vennskapet med henne er så viktig for han. Har han ingen god nok grunn, så kan han fint droppe vennskapet..

 

Samboeren min gjorde det samme, dog med en eks. Han småflørtet med henne, og flørter aldri ellers, noen uker etter det ble et tema at jeg ville ha en slutt på det, så kom det frem at han fortsatt hadde følelser for henne. Så mye til vennskap var det snakk om, han fikk valget: meg eller henne, han valgte meg, og avsluttet all kontakt med henne, er over et år siden de sist snakket sammen.

Jeg var freidig nok til å sende henne en kvass melding også, ang moralen når du flørter åpent med en du vet er i forhold, har barn, og skal få flere barn...

Skrevet

Vi har snakket litt om dette, derfor jeg vet litt hva det går i. Men hvordan sette foten ned egentlig, når det eneste man møtes med er den klassiske ja men stoler du ikke på meg, du er jo bare sjalu, jeg vil aldri være utro med henne osv osv...

 

HI

 

Anonym poster: 7ca719c816faaa49c17e628cb0ef73c1

 

 

.. Jeg er ikke av den sjalu sorten, men jeg . Synes det å ha en sånn type kontakt med et annet menneske (når man er i et forhold) er en del av utroskapen jeg.. Så det " stoler du ikke på meg"- tøvet er jo bare det dummeste jeg har hørt.. Han er jo allerede utro når han holder på " sånn" ? Hvorfor skal det være greit å flørte på alle mulig måter, når man er i et forhold, så lenge man ikke har sex? .. Uff , kjenner jeg er glad jeg slipper å gå å lure på om mannen min er til å stole på eller ikke... :)

 

Anonym poster: bb1aee95a37242dc60dae1f05c0dfdf1

Skrevet

ta igjen ja, du kan sende meldinger med meg og late som jeg er en annen, og håpe han får seg en stuck!

 

Anonym poster: 775b9dff77a3e378a8732d0dd4cb1b73

Skrevet

Reidun Øygard, is that you?

 

Anonym poster: 69c43b241abf31e229baec8e34a6aa63

Skrevet

Det virker som han liker oppmerksomheten spør du meg, men han drar det litt langt. I tillegg er det stygt mot denne jenta, som jeg forstår er litt yngre enn han hvis hun faktisk har følelser for han. Ikke greit å oppføre seg slik mot noen av dere egentlig.

Skrevet

Nei det er ikke i orden.

 

Jeg er overhodet ikke sjalu og enhver tilfeldig, men uskyldig flørting (på trikken, fest etc etc) synes jeg er tipp topp.

 

Dette derimot er ikke tilfeldig og veldig hyppig. Ikke ok!

Skrevet

Man kan være utro selv om man ikke ligger med noen andre, mener nå jeg. Han deler personlige ting med en annen. Det er ikke ok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...