Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg jobber kun som tilkallingsvikar,men har jobbet gjennomsnitt 80% siste året,nå er jeg blitt sykemeldt en uke,hadde blitt satt opp på vakter så di får jeg betalt for. Men om jeg blir sykemeldt neste uke uten å bli satt opp på vakter. Får jeg da sykepenger? Tar di gjennomsnitt på hva du har jobbet bak i tid? Noen med erfaring på dette området? Anonym poster: 050b288121c7799aefb680e2454d1280
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Jeg har nettopp vært gjennom det samme. Fikk utbetalt det jeg ville fått for 75% stilling, siden det var det jeg hadde hatt i praksis. Tror de tok et ca gjennomsnitt av siste halve året. Nav utbetaler fra dag 16, men jeg vet ikke med ukene før når du bare er vikar. Ser ikke ut til at jeg har fått noe for de ukene... Utover det som var planlagt at jeg skulle jobbe. Det betalte arbeidsgiver. Anonym poster: 9325c2d114571237e020da5481e4d788
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 De første 16 dagene får du bare de vaktene du er satt opp på. Når de 16 dagene har gått betaler nav ut sykepenger fra den 17.dagen og da får du gjennomsnittslønnen din som grunnlag for sykepenger. Anonym poster: b04fcac7e9b960e6939902f79601188e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå