Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Snakk om ufornuftig ungdom. Stakkars mor. Han lever jo i en egen verden. Burde få opp øynene og komme seg inn i virkeligheten. Håper mine barn blir litt mer fornuftige når de vokser opp. Hjelpe meg.... Anonym poster: 16ec5d7e0992b69b5000986d981d4ba2
Gjest sandyBay1 Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Glad det der ikke er sønn min!!! Fy flate...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Hadde vært så skuffet om det var min sønn... Kjenner jeg kommer til å jobbe ekstra for å unngå at mine barn blir så bortskjemte. Anonym poster: a6b18663c11fe2dbafddf46d642adc31
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Han var ekkelt egoistisk... Anonym poster: 3a6b5a974205cf9f750a477281b3dc29 Anonym poster: 3a6b5a974205cf9f750a477281b3dc29
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 Kommer det i reprise? Anonym poster: bede785922837c3f29b7396de5a100e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå