Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Noen som har vært der? De har mast lenge om at jeg må komme, og joda, de er billige.. Men syns det virker så useriøst? Hvis dere går inn på silkenfoto.com .. Hadde dere betalt 1000 for det? Er i tvivl.. Anonym poster: d6ff735cda36489b8257e134280bedd4
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Hvis du leser svar nr 3 i linken jeg legger ved så er det en som ikke anbefaler de.. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143990370-beklager-a-henge-ut-noenmen-synes-du-dette-var-en-flink-fotograf/
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Jeg syntes denne kritikken er litt for personlig, for det føste er de ny oppstartet, har dere veldig store problemer så kan dere ikke ta kontakt med dem? Jeg var hos dem i forrige uke og de var meeeget snille og hjelpsomme. Bildene ble utrolig fine! Rettighetene er jo det alle har, men alle har dem ikke ute sånn at alle kan se hva de skriver under, og jeg syntes reglene og rettigheten er kurante forhold til andre som har 100% rettigheter på alle bildene. Syntes Silken Foto er veldig bra. De tar vare på alt av bilder så hvis du ha en ny CD så kan du bare ta kontakt med dem! Jeg anbefaler dem virkelig! Anonym poster: 9948a9dc1193ea2d4868286ee424f81e
sofie32 Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Endig med annonym over, Silken foto er kjempe flinke, og de er veldig behjelpelig med barnevogner og utstyr. og dette med rettighetene, jeg syns at de er oversiktig og jeg som den annonyme over var ikek redd for for å skrive under! anbefaler silkenfoto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå