1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Vi vurderer å reise til Bulgaria neste sommer, men vi har aldri vært der, så vet ikke hvor det er fint å dra med barn. Kom gjerne med anbefalinger på hoteller som er fine å bo på og. :-)
Enigt Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Hei, jeg vari Bulgaria med mine 2 barn i juni i år. Vi storkoste oss! Vi var i Albena på Flamingo Hotell og dette var helt supert for barn! Hvor store/små barn har du?
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 15. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2012 De vil være 5 og 8 år neste sommer.
ny vestfold Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Var i albena på flamingo hotell,datteren min var da 8 og vi stor koste oss begge to.var m på gaida turer bla til varna for handling, og delfinshow, og badeland. Og vi spiste på samme restaurant hver dag både lunsj og middag,frokost på hotell rommet. Var veldig godt lagt opp for familier med barn... '
Enigt Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Vil absolutt anbefale dette stedet. Masse å finne på og kjempefin og lang strand rett i nærheten
mor_til_Kristoffer Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 vi var i Bulgaria i sommer - Sunny beach - absolutt å anbefale for barn!
digger Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Helt greit, men vær obs på dårlig helsevesen hvis en mot formodning skulle bli syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå