Lillegull2008&2010 Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 her har vi brukt d dråper fram til 4 og 2 år, så kom sommeren og det ble bare heeeelt glemt, til jeg kom på det idag... så lurer egentlig på om dere gir kosttilskudd av noen slag og hvilke? lurer på å bare gi sanasol f.eks, ska jo være d vitamin i det? eller? er det noe annet som er lurt?
Babyønske �� Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Her gir vi Sanasol til begge to, 1,5 og 4 år. 4 åringen får i tillegg omega 3- fisker, da han ikke spiser særlig med fisk. Han spiser også dårlig med frukt og grønt, så derfor Sanasol. Yngste ser ut til å ha litt dårlig opptak til tross for bra kosthold så hun får Sanasol av den grunn. Får Omega 3 fisker innimellom, men hun får også dekt Omega 3 behovet via bl a makrell i tomat. Sanasol inneholder tilstrekkelig med d-vitamin ja. Men Omega 3 er vel så viktig og det får man ikke fra Sanasol.
Lillegull2008&2010 Skrevet 14. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2012 vi spiser bra med fisk egentlig, men de spiser sæææærs lite med grønnsaker, så det er der vi trenger påfyll.. så er sanasol tilstrekkelig sånn sett da mon tro? omega 3 fisker? må ta meg en tur på apoteket ser jeg takk for svar forresten
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Gir ikke noe kosttilskudd. Vi spiser mye fisk (som er det eneste hun liker til middag), frukt, grønt, melkeprodukter, korn osv. Så hun får i seg det meste, tror jeg. Melka hun drikker er forresten den ekstra lett med D-vitamin.
Babyønske �� Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 vi spiser bra med fisk egentlig, men de spiser sæææærs lite med grønnsaker, så det er der vi trenger påfyll.. så er sanasol tilstrekkelig sånn sett da mon tro? omega 3 fisker? må ta meg en tur på apoteket ser jeg takk for svar forresten Omega 3 fiskene får man i dagligvaren også, og sikkert billigere der enn på apoteket. Men om de spiser nok med fisk så er det jo ikke sikkert at de trenger tilskudd. Sanasol skal inneholde tilstrekkelig med vitaminer, men ikke noe mineraler.
Love my kidz Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Jeg gir femåringen biovit flytende.
Fire småtroll Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Ektstra lett melk med D-vitamin er det eneste vi drikker her i huset, også får ungene en vitaminbjørn hver dag.
.Lillemy. Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 Vitaminbjørn :-) Vi spiser mye fisk.
Papegøyeblomst Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Vitaminbjørn hos meg, grønnsaksbjørn hos bf
Lillegull2008&2010 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2012 en grønnsaksbjørn høres akkurat ut som noe vi trenger for fisk og ellers ett allsidig og sunt kosthold spiser vi... men grønnsaker... det har visst akkurat blitt bare ææææsj! :/ takk for svar!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. november 2012 #11 Skrevet 17. november 2012 Her ville ikke begge ha vitaminbjørnene så nå har jeg kjøpt sanasol. Vi husker det ikke hver dag, men prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå