Gå til innhold

Hva er deres sunneste oppskrift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På middag altså, har lyst til å prøve å legge om til ette sunnere kosthold, men aner ikke hva jeg skal lage for noe som er sundt.

Anonym poster: a4e48c94ae8040c5551ded73e024a931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse grønnsaker og laks i ildfast form, stekes i ovnen uten fett/olje. Ha på litt soyasaus evt mager kesam om du vil ha "saus". Drikk vann til maten :)

Skrevet

Masse grønnsaker og laks i ildfast form, stekes i ovnen uten fett/olje. Ha på litt soyasaus evt mager kesam om du vil ha "saus". Drikk vann til maten smile.png

Hvilken grønnsaker passer best til dette?

Skrevet

Masse grønnsaker og laks i ildfast form, stekes i ovnen uten fett/olje. Ha på litt soyasaus evt mager kesam om du vil ha "saus". Drikk vann til maten smile.png

Hvilken grønnsaker passer best til dette?

Jeg pleier å bruke gulrot, brokkoli og blomkål. Litt løk, purre, og evt paprika og minimais for flere farger ;) (alt ser bedre ut med mer farger synes jeg) :)

Skrevet

Generelt, bruk mer grønnsaker! Wok kan varieres i det uendelige og er kjempe godt. Om du har barn, lag grønnsaksmoser, med feks pastinakk, potet, sellerirot og blomkål i samme mos. Feks.

Anonym poster: e74e37a4ed1b3417765a29769640b1be

Skrevet

Tusen takk til dere som har komet med oppskrifter, skal prøve med på disse. men sånn mos finnes det oppskrifter å det? så ikke det blir full skjærings med mengden av de forskjellige grønsakene.

Kom gjerne med flere oppskrifter så jeg har litt mer forskjellig å prøve meg på

Skrevet

Til laks bruker jeg å ha kålrabi, potet, brokkoli og gulrot i ildfast form.

En annen vri: Ha torskestykker og grønnsakene nevnt over + tomat i ildfast form. Ha litt pesto over torsken. cherrytomater eller små tomater har du i formen når det snart er ferdig stekt. Samme gjelder brokkoli. Kjempegodt om du strør litt basilikum og oregano over grønnsakene før du setter i ovnen.

Skrevet

Det mest sunne jeg lager er vel lapskaus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...