marsgutt 2013 Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Hvor lang tid tok det før det værste suge var over egentlig? Vet at alle er forskjellige men sånn ca. tenker mest på dere som røyket mye. ikke bare sånn nå og da.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Er så kjempestolt av moren min, som la fra seg røyken (etter å ha røyket i 45 år) for ett år siden. Hun bestemte seg på dagen at nok var nok, og ikke tatt ett trekk siden. Hun sier at det verste suget gav seg etter en mnd ca. Og nå synes hun bare det er ekkelt og lukter vondt Jeg tror det er måten å slutte på! Anonym poster: 225d4be7c666eba03d7864456fe14666
CaptainHindsight Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Den første uken var verst. Og den første måneden... Og de neste årene...... Neida Jeg sluttet på dagen, og det verste var over den første uken, og helt borte etter ca. en måned. Skal ikke lyve å si at man blir kvitt suget heeeeeeeelt, det blir iallefall ikke jeg, kan fremdeles få lyst på til tider, men ikke slik at det er et problem. Spiser sjokolade i steden jeg. Hipp hurra. Lykke til!
HeltAnonym Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Enig med de andre, ca en måned. Men skal sies at jeg slutta da jeg fant ut jeg var gravid, og var kjempedårlig i et par mnd, så det frista liksom ikke med røyk heller, så for meg var det ganske enkelt å slutte. Men har ikke begynt på igjen etter barnet kom, men har røyksug innimellom. Men det varer kanskje noen sekund, så går det bra igjen
marsgutt 2013 Skrevet 14. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2012 røyk pakken fikk sæ en flyge runde ut i går:P har no stappa i mæ alt mulig, men klare itj å slutt å tenk på dere røyken:P Mamma å bare bestemt sæ å hu å synes lukta e ekkel no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå