Fridamor Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Hei! Lurte på om det var noen andre mødre i Drammensområdet som ville blitt med på trilleturer, gått på café o.l.? Jeg har en sønn på 11 uker
paola22 Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Hei Fridamor =) hehe, jeg blir med i mai mnd; da er min ploppa ut og klar for vogna
Fattet Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Jenta mi ble født 05.09 og er snart 5 mnd :-) Hadde vært koselig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå