Gå til innhold

Hvor bor dere og hvor er dere fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives dere?

Jeg bor i Oslo og har bodd her hele livet (med unntak av studier utenlands). Kommer aldri til å flytte fra denne byen, stortrives :)

Anonym poster: af66fedc2812da6b704f50cdd0fc9f8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor på Jæren. Samboeren er fra nærområdet. Jeg er fra Sandnes, tar ca 45 min å kjøre til barndomshjemmet hvor far bor enda :)

Vi har ingen planer eller ønsker om å flytte herfra, vi trives kjempegodt :D

Skrevet

Bor i Lund, er fra Oslo - gleder meg til å flytte herifra !!!

Anonym poster: c9011179c5d6986614503e5d27e3bfe2

Skrevet

Samme som deg, er fra Oslo, bor i Oslo og har alltid gjort det (med lite utenlandsopphold) Er veldig glad i denne byen!

Skrevet

Tønsberg til begge .

Anonym poster: f4eaa8e17066c28efea22c1f03df5063

Skrevet

Er fra Oslo, bor på Kongsvinger..

Et sikkelig rykte-sted så hadde ikke gjort noe å kommet seg vekk. Men er helt greit her :)

Skrevet

Sarpsborg, og har bodd her hele livet :).

Skrevet

Er fra Løten/Hamar, bor i Asker, har bodd i Oslo, Bergen og Haugesund. Stortrivdes alle stedene men kan aldri tenke meg å flytte herfra nå som vi har barn! Bor på typisk pendleradresse som alle andre naboene og det var vel strengt tatt det vi la mest vekt på da vi flyttet hit(jobber i gryta) Men det er masse barn, skog og mark her og jeg gleder meg til å følge ungenes oppvekst her. Her blir vi til evig tid! :)

Skrevet

Er fra Ålesund, bor nå i Ulsteinvik. Men har bodd et par andre plasser innimellom.

Anonym poster: 95a08704bb9e9505ae62db00e102e262

Skrevet

Bor og kommer fra Arendal.

Men har bodd i Tvedestrand, Froland, Stavanger og Jæren.

Skrevet

Kommer fra oslo, men bor i egypt. Her kommer jeg til å forbli for alltid.

Anonym poster: 4ef9d9823a07692f20a111c38d3a8727

Skrevet

Har vokst opp på østlandet, men bor på sørlandet.

Trives godt her i dag, men det tok noen år å komme inn i miljøet. Er ikke bare bare å komme utenfra og inn i et ganske lite miljø hvor alle kjenner alle (nesten) og de fleste går sammen med de samme vennene de har hatt hele livet.

Men etterhvert som vi blir eldre, har fått barn og utvidet omgangskretsen på den måten har jeg fått en del venner her i Arendal og trives godt her. Akkurat passe stort.

Anonym poster: 77734e81aca2d5aa5a860c82fa197e27

Skrevet

Er fra Haugesund, har bodd i Stavanger, Sandnes, Svalbard og tilbake til Sandnes. Trives godt i Sandnes å har ingen planer om å gjøre Haugesunder av meg igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...