Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Er på slanking( det er jeg alltid da, men klarer ikke å holde ut) Er 73 kg og 1.65 høy. Bruker vel str 40 i bukser, når jeg er på 67-68 kg bruker jeg 38. Og i første omgang er det ditt jeg vil. Har en del muskler så er ikke bælfeit, men er lubben.. Går på psmf( ekstrem diett) er 3.dagen nå, men holder ikke ut... Vil egentlig fortest mulig ned i vekt, men tenker litt på Grete roede og.. Klarer 3-5 dager med psmf før jeg ikke orker mer, så er det på an igjen med psmf 1-2 uker senere. Ser jo selv at Grete roede er lettere, selv om man bare går ned 0,5-1 kg uken.. Så hva mener dere? Beste er vel Grete roede? Jeg må ned til 67 i hvertfall for har nesten ingen klær som passer.. ( har lagt på meg 10 kg siden mars pga depresjon:( Gi meg litt motivasjon please? Anonym poster: 0847b638f325ea3ba860b1d93ce73af2
<3 2G <3 Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Ta heller Grete Rhode for å klare å holde vekten ned. Heller sakte ned og bli der enn kjapt ned å ryke rett opp når du synest blir vanskelig. Du klarer dette, men det er mye bedre forbudet selv i lengden å ta GR.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå