Gå til innhold

Noen som har kjøpt babystæsj enda?:-)


Gjest Ribbedilla

Anbefalte innlegg

Gjest pizzadilla

Vi var å så på vogner og har valgt ut den vi skal ha. Samtidig så vi på masse babyting og det føltes plutselig ikke så lenge å vente alikevel:-)

 

Tør ikke kjøpe noe før etter jul da..

 

Er det noen som har falt for fristelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har klint til og kjøpt vogn og sete vi:) jeg syns det var vel tidlig, men samboer syns dette med utstyr er stor stas, og det er vel hans måte å forberede seg på, så da ble det sånn. Artig å gå og kikke på det innimellom da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt vogn vi og, men det var bare fordi vi hadde bestemt oss for vogn for lenge siden, og da den kom på halv pris slo vi til. Ellers kommer jeg til å arve lekegrind, masse klær, vippestol osv. Så venter litt til å se hva vi egentlig trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, har ikke handlet noe enda. Mesteparten av tingene har vi etter datteren vår. Bilsete leide vi forrige gang og tenkte vi skulle låne fra helsestasjonen denne gangen, de har maxicosi.

 

Det blir nok litt mer shopping etter ultralyden 19 desember tenker jeg når vi forhåpentligvis vet hvilket kjønn det blir :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi avventer til etter ultralyd 5. desember, for jeg vil helst vite om det er gutt eller jente før jeg kjøper noe. Har også tenkt å kjøpe inn barneutstyr på januarsalget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ingenting før vi hadde vært på tidlig UL, og etter det har det blitt litt småstæsj. Kjøpte 6 stk omslagsbodyer på salg når vi var i Sverige, klok av skade etter storebror som fikk panikk hver gang vi prøvde å tre noe nedover hodet hans :P Har også kjøpt en swaddle pod (reivepose) på ebay, igjen klok av skade etter førstemann som hadde lakenskrekk. Ellers har vi jo det meste fra storebror, lillebror blir antakeligvis født i samme måned så da passer det meste av både klær, utstyr og leker :)

Endret av Madolyn&Muffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Den foreløpige termindatoen er 30 mai.

Ja det er vel salg på babybutikker som alle andre! Det tenkte eg ikke på faktisk!

 

Jeg har 31 mai...

Spennende :) Bor du i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt vogn, men kun fordi det var så bra tilbud. Resten venter jeg med til etter ultralyd, men det er jo litt av gleden, å få drømme seg bort i allt det fine en kan få kjøpt.

Selv om jeg har lovet å være mere forsiktig denne gangen. Er ikke så mye en liten knopp egentlig trenger!!

Overhamstret med førstejenta. Kjøpte ting jeg fikk brukt 1 gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alt av utstyr...men siden det kanskje blir jente har jeg to stykker som har sagt de har masse jentetøy til meg. Vi må ha madrass til sprinkelsenga og bag til vogna..da var det noe likevel..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...