Gå til innhold

Noen som har kjøpt babystæsj enda?:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har klint til og kjøpt vogn og sete vi:) jeg syns det var vel tidlig, men samboer syns dette med utstyr er stor stas, og det er vel hans måte å forberede seg på, så da ble det sånn. Artig å gå og kikke på det innimellom da:)

Vi har kjøpt vogn vi og, men det var bare fordi vi hadde bestemt oss for vogn for lenge siden, og da den kom på halv pris slo vi til. Ellers kommer jeg til å arve lekegrind, masse klær, vippestol osv. Så venter litt til å se hva vi egentlig trenger :)

Annonse

nei, har ikke handlet noe enda. Mesteparten av tingene har vi etter datteren vår. Bilsete leide vi forrige gang og tenkte vi skulle låne fra helsestasjonen denne gangen, de har maxicosi.

Det blir nok litt mer shopping etter ultralyden 19 desember tenker jeg når vi forhåpentligvis vet hvilket kjønn det blir :-)

Kjøpte ingenting før vi hadde vært på tidlig UL, og etter det har det blitt litt småstæsj. Kjøpte 6 stk omslagsbodyer på salg når vi var i Sverige, klok av skade etter storebror som fikk panikk hver gang vi prøvde å tre noe nedover hodet hans :P Har også kjøpt en swaddle pod (reivepose) på ebay, igjen klok av skade etter førstemann som hadde lakenskrekk. Ellers har vi jo det meste fra storebror, lillebror blir antakeligvis født i samme måned så da passer det meste av både klær, utstyr og leker :)

Endret av Madolyn&Muffin
  • 4 uker senere...

Jeg har også kjøpt vogn, men kun fordi det var så bra tilbud. Resten venter jeg med til etter ultralyd, men det er jo litt av gleden, å få drømme seg bort i allt det fine en kan få kjøpt.

Selv om jeg har lovet å være mere forsiktig denne gangen. Er ikke så mye en liten knopp egentlig trenger!!

Overhamstret med førstejenta. Kjøpte ting jeg fikk brukt 1 gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...