Princessgirl Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 er i uke 36 snart og merker jeg er veldig kvalmikke vært det før,noen andre som er?er dette alvolig?og må skjekkes
PintSizedDictator Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Tror ikke det behøver å sjekkes med minre det er veldig alvorlig. Dvs. at absolutt alt du spiser og drikker kommer opp igjen. Det hender jeg fremdeles får noen kvalmebyger. Er selv i uke 33+6 nå. Er du veldig urolig så ta å ring legen/Jordmoren din. Bedre en gang for mye enn en for lite God bedring.
Princessgirl Skrevet 14. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2012 ingen ting kommer opp igjen,er nok bare jeg som bekymrer meg litt var sånn med førsteman og men var ikke noe galt da:)skal bli delig at den kommer ut snart,alltid tungt på slutten.men sånn er det:)
PintSizedDictator Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Kvalme er nok desverre ikke unaturlig å oppleve nå og da i svangerskapet Så lenge det ikke blir veldig alvorlig så vill ejeg ikke tenkt så mye på det. Lykke til videre!
Princessgirl Skrevet 28. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2012 hei:)noen som har babyklær fra str 50-56 og flasker som gis bort i østfoldområde:)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå