Katta_ Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Er det noen her som har fått dette? Og hvordan fungerer det?
Øyboeren med to små <3 Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Ja Ta kontakt med nærmeste kompetansesenter og avtal time, ta med vitnemål og jobbattester, evt oversikt over hvor lenge/mye du har jobbet i din nåværende jobb. Hør om du burde ha med evt fødsels og bostedsattest for å få noe godskrevet på evt barn. Veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå