Gå til innhold

Han er helt umulig å lese...kan dere hjelpe meg....litt..hihi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff igjen en fyr som jeg datet når jeg var 20 år i en liten periode (veldig veldig kort). Fant han igjen på FB og sendte en forespørsel...tok sikkert to måneder før han aksepterte "vennskapet" og så hørte jeg ikke noe mer. Så jeg sendte en melding på sensommeren bare for å si hei og høre hvordan det gikk etter alle disse årene. Så møttes vi for noen uker siden og praten gikk lett.Det var helt greit, han ga noen uskyldige komplimenter om at jeg så godt ut og vi skiltes med en halveis avtale om å møtes igjen. To dager etter dette første møtet fikk jeg en sms om at han hadde syntes det var så koselig å se meg igjen og at det ville være en glede for han å treffe meg igjen. Og jeg svarte med at det syntes jeg også.Så traff jeg han igjen i dag. Veldig koselig, veldig ålreit kar. Men jeg klarer ikke å lese han i det hele tatt...hehe. Dvs. han er veldig uavhengig av andre. Aldri giftet seg, aldri hatt lyst på barn og dette fordi, jeg tror, at han har hatt behov for å beholde denne uavhengigheten. Men i dag så snakket vi om diverse og kom inn på trening og hvordan folk higet etter det perfekte, kun for å vise seg fram. Hvorpå han slenger ut; du, det er du som er perfekt. Veldig brydd og litt forlegent ser jeg ned og vet ikke hva jeg skal svare. Så snakket vi videre om at han skulle til Asia nå snart og hvor god mat de hadde der og hvor god massasje du kunne få. Så jeg, for å teste ut, sier at når han kommer hjem fra Asia så kunne han invitere meg på middag som han hadde laget...han helt seriøst sier ja, det kan jeg. Jeg kan ta med og lage mat hos deg da.Så kom vi innpå massasjedelen og hvor godt det var å få massasje...og så billig det var i Asia. Så jeg ber han plukke opp noen tips...eller ta et kurs så han kan bruke kunnskapene sine på meg....igjen svarer han helt seriøst "ja..det kan jeg vel. Jeg er god til å massere". Men ingen tegn til flørting slik jeg klarer å tyde.Så...opp til dere. Kjenner jeg begynner å bli betatt av fyren...det er akkurat som om det er kjemi på høyt nivå dette her. Hva betyr dette.....????? Fra en mann? Ville han sagt slikt hvis han ikke mente det. Kan jo være at han bare er ute etter en ting..hehe...så jeg får passe på å få med meg middagen først;)

Anonym poster: 520fc5f3ae2357745acc74581f1876d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm....dytter en gang;)...i tilfelle

Skrevet

Blir litt vagt hele greia for at det går an å gi noe godt svar. Men så lenge han fortsatt tar initiativ så er han nok interessert.

Skrevet

Høres veldig hyggelig ut :) God flørt. Hadde holdt muligheten oppe for at det kunne skje noe mer! Du får ta middagen når han kommer hjem og ta det derfra. Lykke til :-)

Skrevet

HiJa, jeg skjønner at det er vagt og at det virkelig er rom for alle mulige tolkninger her. Jeg bare tenker sånn...hadde det vært meg og jeg hadde truffet igjen en mann etter så mange år, så ville jeg ikke svart ja, det kan jeg gjøre på "forespørsel" om å få massasje. Da hadde jeg sagt noe for å ro det bort et helt annet sted. Han svarte JA, uten å vike med blikket. Hehe..nei, jeg får vente å se hva som skjer. Bare tenkte at jeg skulle prøve DIB-orakelet først;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...