Gå til innhold

Hvordan gi mannen en ekstra oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med heftig bekkenløsning, sykemeldt.

Mannen min er hjemme i permisjon med minste, og han gjør virkelig ALT om dagen. Har så lyst å stå opp med minsten en dag slik at han får sove, men kan ikke bære han noen skritt en gang før alt streiker.

Hvordan vise han at jeg setter pris på det han gjør? Noen gode ideer? (Stripping, sexy undertøy og ting i den duren utgår for øyeblikket av praktiske årsaker...)

Anonym poster: 877dd9f0e05e3ad3713a1921c4a277cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du orker kan dere jo ta en helg sammen et annet sted,på hotel med god mat og drikke, og få barnevakt til babyen.

Skrevet

Hvis du orker kan dere jo ta en helg sammen et annet sted,på hotel med god mat og drikke, og få barnevakt til babyen.

Hadde vært veldig koselig, men økonomien er ganske stram nå fram mot jul. Men kunne kanskje unnet oss å gå ut og spise en dag!

HI

Anonym poster: 877dd9f0e05e3ad3713a1921c4a277cd

Skrevet

da er det vanskelig. ja den blir det alltid i november/desember :). unn dere en god middag ute i alle fall da :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Få barnevakt for en dag, la han sove sålenge han vil, tahan med ut å spise og kos dere sammen ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg tror du kommer langt med å fortelle han at du setter pris på det han gjør. Han tar et ekstra tak for familien sin, og da er det alltid hyggelig å få litt skryt :)

Og en middag ute er jo aldri feil da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...