Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg bor i by og kjører ikke bil. Har en baby på 3 uker og en jente på snart 3 år som går i barnehage. Barnehagen har inngang på den ene siden og barna er som regel ute på baksiden når man kommer for å hente. Dvs at dersom jeg setter igjen vogna ute har jeg ingen oversikt over denne. Det begynner også å bli kaldt så det er ikke bare å bære med seg babyen heller? Hva ville dere gjort? Anonym poster: 04789bedac32c2da36fa7f8f1d6d490d
magica fra tryll Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Satt vogna utenfor inngangen. Hvor stor sjanse er det for at noen tar den med seg liksom??
It's all about me Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Kan du ikke trille vognen innenfor døren? Eller ha babyen i bæresele? Eller la understellet stå utenfor og ta med bare bagen inn? eller trille rundt til baksiden?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 Jeg pleier å ta med vogna inn i gangen. Er babyen våken bærer jeg henne med inn på avd. Sover hun får hun ligge. Forøvrig er det en del mødre som henter med baby i bæresjal i vår bhg. Dersom du må bære henne med på baksiden ville jeg bært baby i posen. Anonym poster: 6e15e43c4025c985971ed5a19d9e7530
Ikkesåallerværst Skrevet 14. november 2012 #5 Skrevet 14. november 2012 Hvis du har baby som sover ville jeg satt vogna igjen, evnt tatt med babycall. Med mindre det er en sentrumsbhg og du setter babyen igjen rett ute i gata. Veldig greit å bære også, men da er det veldig greit å bære på ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå