Gå til innhold

Redd for sykehus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste litt om fødsler, "drugs" og hva som skjer under en fødsel i går. Var nysgjerrig. Men jeg synes det virker som det er så "kaldt" og skummelt på sykehus. Var på legevakten for noen dager siden, var samme stemningen der. Kaldt, og jeg skulle ta en uskyldig måling av oksygennivået, trodde jeg skulle få sprøyte, så fikk helt hetta (klarte å skjule det da, men jeg ble redd altså!).

 

Har jeg "sykehusskrekk"? Er det noe vits i?

Er det sånn jeg tror det er?

 

Anonym poster: 4e2cd70ca5798b23682a57ede0439431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykehus er gjerne sterile og kalde ja.

Men på akkurat en føde og barselavdeling hersker en annen stemning syns jeg.

Man er jo ikke direkte syk(de aller fleste hvertfall.) og tror personalet er litt bevisst på å ikke "sykeliggjøre" en fødsel, ved å gjøre avdelingen mer "hjemmekoselig".

 

Så syns ikke det er noen grunn til å frykte å føde på sykehus pga omgivelsene.

 

 

Anonym poster: 61d904df9fb2783a6675fc505c740f30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...