Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Noen.. Anonym poster: aa849dd6034f324527e8798e384bc1e0
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Smelt sjokolade og pensle den ferdig stekte paibunnen med den. La sjokoladen stivne før du har i vaniljekrem og masse bær, på toppen river du litt sjokolade som pynt. Anonym poster: ab24819e52349d7a13e20ec018e95e22
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Hørtes superdigg ut men eg tenkte mer på pai til middag.. (burde kanskje ha skrevet det) Bruker man samme paideig til søte pater som til middagspaier?? HI Anonym poster: aa849dd6034f324527e8798e384bc1e0 Anonym poster: aa849dd6034f324527e8798e384bc1e0
Anonym bruker Skrevet 14. november 2012 #4 Skrevet 14. november 2012 løk, bacon og brokkoli (fres i panne) og legg i paibunnen hell over 3 egg 2-3 dl melk og litt ost NAM Du kan fylle paien med hva som helst og deretter helle over eggeblandingen :-) Anonym poster: 78b84b5d505fba4cc24f7d37897d2551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå